دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1399 - 14:20
رئیس مرکز حفاظت‌ و اطلاعات قوه قضائیه:

برخورد با تخریب‌کنندگان وجهه قضات پاک‌دامن به‌موازات برخورد با فساد صورت می‌گیرد

رئیس مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی به‌موازات برخورد با فساد کسانی که وجهه قضات پاک‌دامن را تخریب می‌کنند، برخورد می‌کند.
کد خبر : 503386
ghaza-abdollahi-24244-f.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عبداللهی، امروز در حاشیه بازدید از سازمان قضائی نیروهای مسلح در پاسخ به سؤالی گفت: دشمن برای ایجاد اخلال در مبارزه بی‌امان دستگاه قضایی با فساد و باهدف تحت‌الشعاع قرار دادن موفقیت‌های به‌دست‌آمده در این زمینه که موجب امیدواری مردم به نهاد عدالت در نظام جمهوری اسلامی شده، با شایعه‌پراکنی‌های گسترده درصدد تخریب وجهه قضات شریف و پاک‌دامن و انحراف ایجاد کردن از دستگاه قضا از این مسیر است.


وی تصریح کرد: اکنون قضاتی مؤمن و پاک دست که امتحان خود را در زمانی طولانی و با بررسی پرونده‌های حساس و پیچیده و مهم و ملی به‌خوبی پس داده‌اند، در تیررس عملیات روانی شایعه‌پراکنی که از سوی اتاق‌های فکر جبهه استکبار طراحی‌شده، قرار دارند تا به‌این‌ترتیب به‌زعم دشمنان در روند پرشتاب و هدفمند مبارزه با فساد خلل و وقفه‌ای ایجاد شود.


رئیس مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه قضائیه، افزود: قوه قضائیه با تمام توان و امکان خود هم‌زمان با مبارزه با فساد از قضات مؤمن و انقلابی و ارزشی و پاک دست حمایت کرده و مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه، با شایعه‌پراکنانی که دامان پاک قضات شریف را هدف شایعات بی‌اساس خود قرار دهند، شدیداً برخورد خواهد کرد.


رئیس مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه قضائیه، قضات پاک دست و ارزشی سازمان قضائی نیروهای مسلح را نمونه‌ای از قضات شایسته‌ای دانست که به‌منظور ایجاد سستی در عزم و اراده مستحکم ایشان در راه مبارزه با فساد، از سوی جبهه رسانه‌ای دشمن علیه وی شایعه‌پردازی شده است.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته