دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1399 - 15:18

جذب دانشجوی ممتاز در 32 رشته بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه هنر

دانشگاه هنر در 32 رشته بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد، دانشجوی ممتاز جذب می‌کند.
کد خبر : 503371
1541922925_art-uni.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه هنر در 32 رشته بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشجوی ممتاز جذب می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 مردادماه در رشته‌های ارائه شده ثبت‌نام کنند.


دانشجویان رتبه اول و دوم دانشگاه‌های دولتی که پس از گذراندن 6 نیمسال با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند می‌توانند متقاضی پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد باشند.


دانشجویان متقاضی باید حداکثر در 8 نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا شوند.


با توجه به آئین‌نامه مربوطه پذیرش صرفاً برای سال تحصیلی پس از دانش آموختگی و برای یک بار امکانپذیر است لذا صرفاً فارغ‌التحصیلان سال تحصیلی 99-98 می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.


پذیرش قطعی در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز مورد قبول از بررسی سوابق علمی پژوهشی و حرفه‌ای و به تشخیص شورای گروه و با انجام مصاحبه و تائید شورای آموزشی یا تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.


همچنین ارسال مدارک و ارائه تقاضا حقی برای پذیرش داوطلبان ایجاد نمی‌کند و در صورت عدم احراز شرایط خالی ماندن ظرفیت‌های فوق بلامانع است.


پس از پذیرش نهایی، درخواست تغییر رشته و انتقال بنا بر آئین‌نامه آموزشی امکان‌پذیر نیست. هر داوطلب صرفاً در یک‌رشته تحصیلی می‌تواند متقاضی شود و مدارک خود را ارسال کند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته