دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1399 - 13:43

فیلم/ رونمایی از خودروی لاکچری 6.5 میلیاردی در دادگاه مدیران سابق بانک‌مرکزی

جلسه سوم دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شده و در این جلسه رسیدگی از خودروی لاکچری 6.5 میلیاردی رونمایی شد.
کد خبر : 503361
8b123a77-acbf-401a-8b5f-c85a5f633b93.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی و قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، جلسه سوم دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.


قاضی مسعودی مقام در ابتدای سومین جلسه دادگاه برخی از مدیران سابق بانک مرکزی گفت: پرونده حاضر در رابطه با مسئولان سابق بانک مرکزی است و اگر تخطی صورت گرفته باید رسیدگی انجام شود و این به این به معنا نیست که اگر پرونده‌ای طرح می‌شود ما زحمات بی‌دریغ و بی‌شائبه کل کارکنان بانک مرکزی را زیر سؤال ببریم.


وی افزود: در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران چه در سنوات سابق و چه در حال حاضر بسیاری از کارکنان هستند که شبانه‌روزی برای کشور زحمت می‌کشند و در حال حاضر هم بسیاری از کارکنان بانک مرکزی به‌طور شبانه‌روزی مشغول خدمت به کشور هستند.


در این جلسه رسیدگی از خودروی لاکچری شش و نیم میلیاردی در دادگاه مدیران سابق بانک مرکزی رونمایی شد. این خودرو رشوه حیرت‌انگیزی بود که صالحی یکی از متهمین پرونده از کارگزار بانک مرکزی دریافت کرده بود.


انتهای پیام/4145


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته