دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 16:43

پیگیری مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد آباده در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

رضا رنجبر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آباده با دکتر مهدی زارع سرپرست واحد آباده داتنشگاه آزاد اسلامی در راستای پیگیری مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 50336

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست واحد آباده در این دیدار اظهار کرد: خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر وظیفه ماست و ما در قبال آنها احساس دین می‌کنیم چون پدران این عزیزان از همه چیز خود گذشتند و با فداکاری استقلال و آزادی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.


زارع افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگار یادگاران دفاع مقدس هستند و ما برای حل مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آباده هم از زحمات و تلاش‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برای پیگیری و حل مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر قدردانی کرد و گفت: ما با دانشگاه آزاد اسلامی هیچ‌گونه مشکلی نداشته و نداریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.


رضا رنجبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده مادر دانشگاه‌های شهرستان است و حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و تمامی عزیزان در این واحد زحمت می‌کشند تا دانشجویان عزیز بتوانند با خیال راحت تحصیل کنند.


رنجبر افزود: وظیفه ماست که امید را در دل جوانان زنده کنیم و یاد و نام شهیدان عزیز و ایثارگران را گرامی بداریم چون با یاد شهدا می‌توانیم اندیشه و نظرات آنها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.


در ادامه این جلسه دکتر آرش زارعیان معاون دانشجویی فرهنگی واحد آباده گفت: ما پیگیر مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در امور آموزشی دانشجویی و مالی هستیم و در راستای رفع آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


در پایان این جلسه بر برگزاری گردهمایی دانشجویان تقویت بنیه علمی و مشاوره تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید و قرار شد که در اسرع وقت این موارد انجام گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته