دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1399 - 14:12

افشاگری حماس درباره نحوه اسارت نظامی صهیونیست

شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای درباره ششمین سالگرد اسارت یک نظامی صهیونیست، شیوه به اسارت گرفتن وی را فاش کرد.
کد خبر : 503122
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در ششمین سالروز به اسارت گرفتن «شائول آرون» نظامی صهیونیست بیانیه‌ای صادر کرد.


بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، 6 سال پیش در ۲۰ ژوئیه القسام اعلام کرد، موفق شده شائول آرون به شماره «۶۰۹۲۰۶۵» را طی عملیاتی در شرق «حی التفاح» در شرق شهر غزه به اسارت بگیرد، عملیاتی که طی آن ۱۴ نظامی صهیونیست دیگر کشته و ده‌ها نظامی ازجمله فرمانده تیپ «گولانی» نیز زخمی شدند.


القسام در بیانیه جدید خود اعلام کرده: اگر سران دشمن توانسته‌اند درباره تعداد کشته‌شدگان و مجروحان دروغ بگویند، اکنون باید درباره سرنوشت این نظامی به مردم خود پاسخ بدهند.


شاخه نظامی حماس افزود، این عملیات که در بامداد ۲۲ رمضان ۱۴۳۵ ه.ق انجام شد همچنان به‌عنوان کابوس ارتش دشمن باقی خواهد ماند.


القسام درباره نحوه اسارت این نظامی صهیونیست گفت: ما موفق به کشاندن نظامیان صهیونیست به میدان مینی که از قبل آماده بود، شدیم. مجاهدان ما این مین‌ها را هنگام رسیدن خودروهای زرهی صهیونیستی منفجر کردند سپس به سمت نفربرها رفتند و پس از باز کردن درهای آن‌ها به تمام نظامیان از فاصله صفر شلیک کردند.


با گذشت 6 سال از اسارت این نظامی صهیونیستی به همراه سه نفر دیگر، رژیم صهیونیستی با تمام ابزارهای اطلاعاتی خود نتوانسته به هیچ خبری درباره سرنوشت آن‌ها دست پیدا کند.


اسارت این صهیونیست‌ها در جریان جنگ ۵۱ روزه علیه نوار غزه در سال ۲۰۱۴ انجام شد و مقاومت فلسطین امیدوار است با استفاده از آن‌ها، اسرای خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی را آزاد کند.


انتهای پیام/4106/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته