دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1399 - 13:13
عمویی خبر داد؛

جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور سردار اشتری

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح نشست کمیسیون متبوعش با حضور سردار اشتری پرداخت.
کد خبر : 503103
_MID0165.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ابوالفضل عمویی با اشاره به جزئیات جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.


وی ادامه داد: در این جلسه سردار اشتری با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات نیروی انتظامی، بر در دستور کار قرار گرفتن رویکرد پلیس هوشمند در نیروی انتظامی تاکید کرد.


عمویی با بیان اینکه سردار اشتری با برشمردن الزامات تقویت اقتدار پلیس، اظهار داشت: علیرغم برخی کمبودها در نیروی انتظامی، نیروهای پلیس با انگیزه انقلابی، وظایف محوله را با تلاش مضاعف دنبال می کنند.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه در این جلسه فرماندهان پلیس اطلاعات و امنیت و پلیس فتا نیروی انتظامی نیز  به ارائه گزارشی از تهدیدها و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های کاری خود پرداختند، تصریح کرد: براساس موارد ارائه شده، یکی از چالش‌های عمومی در فضای کشور، افزایش جرائم سایبری به دلیل رها بودن مدیریت فضای مجازی در کشور است. 


وی ادامه داد: یک نمونه شناخته شده که افراد مختلفی با آن مواجه شده‌اند، فیشینگ است که سعی شد با الزامی شدن رمز دوم کارت‌های بانکی روند رشد آن کنترل شود.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه بر ساماندهی وضعیت اتباع خارجی در کشور نیز  تاکید شد. 


وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن ارائه نظرات خود در حوزه فعالیت نیروی انتظامی،  بر حمایت از جایگاه و اقتدار پلیس تاکید کردند و همکاری در جهت رفع مشکلات نیروی انتظامی به خصوص در بحث اعتبارات را نوید دادند.


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته