دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: فقط به جای نوروزی بازیکن جذب می‌کنیم/ کی‌روش نیاز به مشورت کسی ندارد

سرمربی پرسپولیس گفت: پیروزی تیم ملی و حضور موثر بازیکنان پرسپولیس در ترکیب تیم ملی، مایه خوشحالی همه است.
کد خبر : 50305

به گزارش گروه ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در مورد تمرینات این تیم اظهار داشت:« بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند متاسفانه ۸ بازیکن ما غایب هستند اما کسانی که در تمرین هستند کار خود را دنبال می کنند و می‌توانیم روی اعضای تیم حساب باز کنیم. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم طبیعی است که وقتی بازیکنان ملی‌پوش برگشتند وضعیت آنها را خواهیم دید اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که وضعیت آنها ۱۰۰ درصد نباشد.»


با توجه به برد تیم ملی مقابل گوام و درخشش پرسپولیسی ها در بازی امروز برانکو در این مورد گفت:« قبل از هر چیزی به تیم ملی تبریک می گویم مهم نیست چه کسی گل زده مهم این است که بازی را بردند. خیلی خوشحال می شوم که بازیکنان ما دوباره به تیم ملی راه پیدا کردند و گل زدند. این عملکرد بازیکنان مایه خوشحالی است چون به ما و تیم ملی کمک می‌کند.»


سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل بیان داشت: «در حال حاضر هیچ لیستی تهیه نکردیم. به بازیکنانم کاملا اعتقاد دارم. ما می توانیم به جای نوروزی بازیکن بگیریم که عجله‌ای هم نداریم سر فرصت تصمیم می‌گیریم. اصول کار این است که اول با بازیکن صحبت کنیم بعد به افکار عمومی اعلام کنیم. اما در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبت نکردیم و هیچ تغییری را برنامه‌ریزی نکردیم. یک جای خالی داریم که اگر واقعا نیاز شد بازیکن جذب می‌کنیم. بازیکنی می‌آوریم که مستقیم جز ۱۱ نفر اول بازی کند.‌ حداکثر اعتماد و ایمان را به بازیکنان دارم چرا که نشان دادند لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند و می‌توانند در این تیم بازی کنند.»


وی در مورد خداحافظی کی‌روش از تیم ملی تاکید کرد: «کی‌روش واقعا مربی با تجربه‌ای است. به هر حال در منچستر، رئال و تیم ملی پرتغال بوده است. قطعا خودش بهتر می‌داند که در هر مشکلی چگونه عمل کند و نیازی نیست کسی به او مشورت دهد. در مورد جدایی او از تیم ملی نیز خبری نشنیدم که بخواهم در موردش صحبت کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته