دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ملکی تبار مطرح کرد؛

آمادگی مرکز نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به حوزه فرهنگی

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی مرکز نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به حوزه فرهنگی خبر داد.
کد خبر : 503046
636871246928449980.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین جلسه کاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پس از معارفه رسمی با مدیران مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برگزار شد.


در این جلسه که به منظور تبادل نظر و توسعه همکاری فی مابین برگزار شد؛ عنایت اله ملکی تبار،  رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلای ضمن تبریک مجدد و آرزوی توفیقات روز افزون برای معاون فرهنگی دانشجویی جدید، اعلام کرد: مرکز نظارت همچون گذشته آماده همکاری و تعامل در زمینه های فرهنگی و دانشجویی و همچنین ارائه راهکار لازم برای بهبود عملکرد تمامی حوزه ها به ویژه آن معاونت خواهد بود.


فرزاد جهان بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز را بازوی توانمندی برای دانشگاه توصیف کرد و افزود: اینجانب اعتقاد کامل به عملکرد این مرکز داشته و آماده همکاری در زمینه‌های مختلف و بهره‌مندی از ارزیابی‌ها و نقطه نظرات مدیران مرکز هستم.


محمد محمدی قائم مقام مرکز نظارت نیز ضمن تشریح عملکرد و وظایف چهار معاونت مستقر در مرکز، به آمادگی این مرکز به منظور تعریف پروژه‌های مشترک برای برون رفت از مشکلات حوزه‌های مختلف دانشگاه اشاره کرد و گفت: تجربه موفق ارزیابی آئین‌نامه آراستگی و نتایج درخشان آن، تحرک لازم در این زمینه را در بدنه دانشگاه به وجود آورده و لازم است این قبیل کارهای تأثیر گذار و ماندگار تداوم یابد.


در این مراسم علیرضا طوسی معاون ارزیابی عملکرد مرکز نظارت به تشریح اجرای طرح موفق ارزیابی آراستگی از منظر عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته پرداخت.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته