دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان/ راه‎اندازی اتاق فکر در حوزه‎های مختلف

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان با حضور امین‎رضا کمالیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد زاهدان و معاونان این واحد دانشگاهی در سالن آمفی تئاتر علامه حلی برگزار شد.
کد خبر : 50300

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کمالیان با قدردانی از حضور پر نشاط کارمندان در این جلسه اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی می‎تواند باعث پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه و موفقیت مدیریت مجموعه در تعالی و پیشرفت برنامه ها و فعالیت‎های علمی، پژوهشی، اجتماعی و ... شود و در رشد و اعتلای این مجموعه عظیم دانشگاهی بسیار تاثیرگذار است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تکریم کارکنان و رضایتمندی آنها از محل کار یکی از مهمترین برنامه‎های مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است، بخشی از سیاست‎ها و فعالیت‎های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را یادآور شد و افزود: قانون‎مداری، حفظ شان کارکنان، پاسخگویی به موقع، توجه به منافع کارکنان، اساتید و دانشجویان، نگاه یکسان و عادلانه، ایجاد فضای صمیمانه و رضایتمند برای همکاران و تصمیم‎گیری بر اساس کارکرد افراد از اهم برنامه‎های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان است.


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با تاکید بر این که هیات رئیسه این واحد دانشگاهی آمادگی کامل را برای دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد ارزنده از سوی کارکنان دارد و در راستای ارتباط بیشتر با کارکنان یک پست الکترونیکی معرفی شده که شخصاً پاسخگوی پیشنهاد، انتقاد و راهکارهایی که از این طریق بیان می‎شود هستم، اظهار کرد: برای موفقیت و رسیدن به تعالی باید همراه و هم‎دل باشیم.


این مسئول راه‎اندازی اتاق فکر در حوزه‎های مختلف را الزامی دانست و بیان کرد: برنامه‎ها و فعالیت‎ها با مشورت و هم‎فکری تبدیل به محصول مناسب و اثربخش می‎شود.


در این جلسه رئیس واحد زاهدان و معاونان به پیشنهاد، انتقاد و سؤالات کارکنان پاسخ دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته