دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، پیشتاز مدال‌آوری در رشته‌های مختلف ورزشی

معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان از پیشتاز بودن دانشجویان ورزشکار خود در رشته‌های مختلف ورزشی نسبت به واحدهای استان خبر داد.
کد خبر : 50295

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مجیب صالحی بالاشهری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در اکثریت مسابقات ورزشی در سطح کشور شرکت کرده و توانسته با افتخار آفرینی ورزشکاران خود مدال‌های رنگینی را در رشته های مختلف ورزشی کسب کند و نام و نشان استان هرمزگان را در میادین ورزشی مطرح کند.


معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید علاوه بر فعالیت در زمینه‌های علمی و پژوهشی باید در بعد ورزشی و فرهنگی کوشا باشند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان توانسته در زمینه‌های ورزشی فعالیت‌های چشمگیری داشته باشد و ورزشکاران زیادی را در سطح استادان و دانشجویی به جامعه معرفی کند.


وی با توجه به کسب مقام سومی دوومیدانی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور از سوی واحد رودان به نمایندگی استان هرمزگان ادامه داد: دانشجویان و استادان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی رودان تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه وزنه‌برداری، دوومیدانی و کشتی در سطح جهان و کشور کسب کرده و برای استان خود افتخار آفرینی کرده‌اند و پیشتاز مدال‌آوری در رشته‌های مختلف ورزشی در بین واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی هرمزگان باشد.


دو ماه پیش ابراهیم داوری از استادان این واحد دانشگاهی توانست مقام نائب قهرمانی وزنه برداری پیشکسوتان جهان را کسب کند و با پیراهن دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان بار دیگر برای استان و کشور عزیزمان ایران افتخار آفرینی کند.


پیام تبریک رئیس واحد رودان به دانشجویان مدال آور دو ومیدانی کشور


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در پیامی از دانشجویان مدال آور اعزامی این دانشگاه به مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانشجویان سراسر کشور تشکر و قدردانی کرد.


حسن داوری پس از کسب مقام سومی مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی سراسرکشور در بوشهر از سوی دانشجویان ورزشکار رودانی (نمایندگان استان هرمزگان) پیام تبریک وتشکر خود را اینگونه بیان کرد:


دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در عرصه های مختلف بارها شایستگی های خود را نشان دادند و اینبار در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی دانشجویان سراسر کشور باعث افتخار آفرینی برای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان شدند.


به لطف و عنایت حق تعالی و در سایه تلاش و قابل تحسین مسئولان و مربیان که منجر به کسب مقام سوم دوومیدانی کشور شد نشان از ظرفیت و استعداد والای شما ورزشکاران قهرمان دارد.


کسب این افتخار برگ زرین دیگری به تاریخ ورزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان افزود و مایه دلگرمی جامعه ورزش استان بویژه دانشگاه آزاد اسلامی شد.


بنده از تمامی شما دانشجویان ورزشکار شرکت کننده در این مسابقات قدردانی و تشکر کرده و آرزومندم در سایه تاییدات الهی در این عرصه خطیر موفق و سربلند باشید.


تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان به نمایندگی از استان هرمزگان در این دوره از مسابقات حضور داشته و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در اعزام و مدال آوری در رشته های مختلف ورزشی در این استان پیشتاز است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته