دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمال کامیابی‌نیا:

فکر می‌کنم مشکل بشار هم حل شود/ باید در برابر باشگاه صبوری کنیم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: باشگاه تا آنجا که توانسته کمک کرده است. درست است که یک مقدار دیر و زود می‌شود اما به هر حال باشگاه پرداختی‌ها را می‌دهد.
کد خبر : 502914

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمال کامیابی نیا در مورد قهرمانی تیم پرسپولیس و شرایط تیم گفت: خدا را شکر توانستیم امتیازات لازم را بگیریم و هواداران خود را خوشحال کنیم. به هر حال پنج بازی و 15 امتیاز دیگر باقی مانده است اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که فکر می‌کنم به احتمال 95 درصد قهرمان هستیم. به هر حال تیم‌های دیگر هم با هم بازی دارند و چیزی که هست ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین امتیازها را تا آخر فصل کسب کنیم.


وی در مورد وضعیت مالی و پرداخت حق و حقوق بازیکنان اظهار کرد: به هر حال مشکلات هست و همیشه بوده ولی باید صبوری کنیم. مدیریت باشگاه هم دارد تلاش خود را می‌کند. ما جلسه‌هایی برگزار کردیم و در حال توافق هستیم. به هر حال ما هم با باشگاه راه می‌آییم و باشگاه هم تا آنجا که توانسته کمک کرده است. درست است که یک مقدار دیر و زود می‌شود اما به هر حال باشگاه پرداختی‌ها را می‌دهد. امیدوارم مشکل بازیکنان و مربیان خارجی هم حل و فصل شود.


بازیکن پرسپولیس تأکید کرد: متأسفانه تهدید خیلی جدی است؛ امیدوارم مشکلات حل شود و باشگاه مدیریت کند و نگرانی هواداران را به همراه نداشته باشد.


کامیابی نیا در خصوص اینکه  در این فصل قول چند قهرمانی را به هواداران می‌دهید، گفت:  قول که نمی‌شود داد. ولی به هر حال تنها قولی که می‌توانیم بدهیم این است که تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم و بهترین نتایج را بگیریم که بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم.


 وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به خاطر این بدهی‌ها باید یک‌سری از بازیکنانش را بفروشد، یک‌سری از بازیکنان مثل بشار رسن هم پول نگرفته‌اند این موضوع به روند پرسپولیس لطمه نمی‌زند، گفت پنج بازی در لیگ باقی مانده و بازی‌های جام حذفی را هم در پیش داریم. امیدوارم تا آن زمان مشکلات همه بچه‌ها حل شود. به هر حال باشگاه دارد مدیریت می‌کند و زحمت می‌کشند. من فکر می‌کنم همه اینها با صحبت حل می‌شود. امیدوارم کسی را از دست ندهیم. اکثر بازیکنان هم قرارداد دارند. فکر می‌کنم مشکل بشار هم حل شود چون اینجا راحت است و دارد به خوبی کارش را انجام می‌دهد.


بازیکن پرسپولیس در مورد بازی با تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی بازی سختی پیش رو داریم.  خیلی خوب تمرکز کنیم و إن‌شاءالله بتوانیم با تاکتیک‌هایی که سرمربی می‌گوید بتوانیم با سه امتیاز از آنجا برگردیم.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته