دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1399 - 00:08
آنا گزارش می‌دهد؛

ادامه رایزنی‌ها برای لغو کنکور 99/ ورود کمیسیون اصل نود مجلس می‌تواند آزمون‌ها را به تعویق بیندازد؟

رایزنی‌ها برای برگزاری یا عدم برگزاری کنکور در سطوح مختلف در جریان است، باید منتظر بود که کدام موضع به نتیجه می‌رسد.
کد خبر : 502882
_S0K0948.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برگزاری تجمعات در بسیاری از شهرها به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا لغو شده است؛ اما در این میان بسیاری از مسئولان بر این باورند که آزمون‌های سراسری با حضور هزاران داوطلب باید برگزار شود.


علی‌اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت با توجیه برگزاری کنکور در چین، ترکیه و افغانستان می‌گوید که قطعاً باید کنکورهای سراسری در کشور برگزار شود.


این در حالی است که در همین وزارتخانه علیرضا زالی، رئیس ستاد کرونا استان تهران اعتقاد دارد که تهران آماده برگزاری هیچ آزمونی نیست.


به گفته وی ما به دانشجویان و داوطلبان قول می‌دهیم سلامت آنها را به عنوان یک اولویت جدی مد نظر داشته باشیم در عین حال وزارت بهداشت برای آموزش پزشکی حساسیت‌های خاص خود را دارد.


منصور غلامی


از آن طرف در وزارت علوم نیز مدام بر برگزاری آزمون‌های سراسری اصرار می‌شود. منصور غلامی، وزیر علوم با تأکید بر برگزاری آزمون‌ها می‌گوید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام خواهیم کرد که ضمن برگزاری آزمون‌ها،‌ بهداشت و سلامت داوطلبان نیز به‌خوبی تأمین شود.


به گفته غلامی بر همین اساس تدابیر لازم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها برای برگزاری آزمون و حضور داوطلبان به شیوه کاملاً استاندارد و بهداشتی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.


ورود کمیسیون اصل نود مجلس برای تعویق کنکور


با این حال تعدادی از داوطلبان شکایت خود را به کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی برده‌اند تا شاید اعضای این کمیسیون به خواسته آنها رسیدگی کنند. حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع برگزاری تمامی آزمون‌ها خبر می‌دهد.


وی می‌افزاید در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از شکایات داوطلبان و خانواده آنها به دست ما رسیده است مبنی بر اینکه امکان حضور و شرکت در هیچ آزمون و کنکوری را به علت نامساعد بودن شرایط کشور و همه‌گیری ویروس کرونا ندارند.



پژمانفر در ادامه می‌گوید ما این موضوع را به کمیته مربوطه محول کردیم تا به‌طور دقیق، مشخص و جدی بررسی‌های لازم را صورت داده و گزارش آن را به این کمیسیون ارائه کند تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این خصوص اخذ کنیم.


به گفته وی ما پس از به نتیجه رسیدن بررسی‌هایمان با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز هماهنگ خواهیم بود تا بر این اساس تصمیمات لازم و منطقی در این خصوص اخذ شود. 


رایزنی‌های کمیسیون آموزش برای تعویق آزمون


از طرفی تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم‌صدا با داوطلبان شاکی، خواستار به تعویق افتادن آزمون‌های سراسری شده‌اند.


احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره می‌گوید در حال حاضر درخواست‌های زیادی درباره کنکور سراسری وجود دارد؛ اما هنوز نمی‌دانیم که وضعیت کرونا در موعد برگزاری کنکور سراسری یعنی در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ مردادماه چه خواهد شد؟ لذا ما در حال رصد شرایط هستیم اگر تا آن زمان کرونا کنترل و میزان مبتلایان کم شد طبیعتاً آزمون در همان تاریخ برگزار می‌شود وگرنه تصمیم دیگری خواهیم گرفت.


اما احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به نظر جمعی کمیسیون اعلام می‌دارد که «درباره مسئله تعویق کنکور کمیسیون تصمیم گرفت که به این موضوع ورود نکند و تصمیم درباره آن را به ستاد ملی کرونا واگذار کند.»


زوایای پیدا و پنهان عدم برگزاری کنکور


برگزاری یا عدم برگزاری کنکور سراسری زوایای پیدا و پنهان زیادی دارد که توجه به آنها نیز ضروری به نظر می‌رسد. اگر کنکور سراسری در سال‌ جاری برگزار نشود فارغ‌التحصیلان پایه دوازدهم سال آینده نیز به جمع کنکوری‌ها افزوده می‌شوند.


آمارهای هرساله کنکور نشان می‌دهد حدود نیمی از داوطلبان از فارغ‌التحصیلان سال آخر دبیرستان‌ها هستند. بنابراین با وجود تعداد کنکوری‌های امسال که به یک میلیون و 300 هزار نفر می‌رسد، تعداد شرکت‌کنندگان سال آینده به بیش از 2 میلیون نفر خواهد رسید.


قطعاً در این شرایط نیاز است که ظرفیت‌های پذیرش بازنگری شوند. البته در این باره ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با صراحت اعلام کرد در صورت عدم برگزاری کنکور شاهد افزایش ظرفیت‌های پذیرش در سال آینده نخواهیم بود.


مسئله بعدی مربوط به داوطلبان پسر است که در بازه زمانی معافیت از تحصیل به سر می‌برند و با تمدید چندباره این زمان، این افراد دیگر فرصت ندارند که در کنکور سال آینده شرکت کنند و باید به سربازی اعزام شوند.


محمد وحیدی، نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره مواجهه با این مسائل می‌گوید باید سناریوهای مختلفی مطرح باشد که حقی از کنکوری‌ها تضییع نشود.



به گفته وی حتی کسانی که آموزش مجازی در مدارس دریافت کرده‌اند با کسانی که آموزش حضوری دریافت می‌کنند باید تفاوت داشته باشند. اگر شرایط سال تحصیلی آینده حضوری یا مجازی باشد با شرایط داوطلبان امسال که سه ماه آموزش حضوری داشتند، متفاوت است.


آن‌چنان که امسال به دلیل برگزاری امتحانات پایه دوازدهم وضعیت منابع طرح سؤال تغییر کرد. امسال به دلیل آموزش‌ مجازی در مدارس امکان برگزاری 20 درصد امتحانات به معلمان واگذار و مابقی به صورت نهایی برگزار شد. به همین دلیل سازمان سنجش منابع طرح سؤال از این پایه تحصیلی را متناسب با آن 20 درصد تغییر داد.


حال باید منتظر بود که نتیجه همه این گمانه‌زنی‌ها چه خواهد شد و پرونده آزمون‌های سراسری در سال کرونایی چگونه بسته می‌شود؟


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
۰
این چه وضعیه
باید ما امسال بریم دانشگاه
من میخوام برم دانشگاه فرهنگیان اگه بکشه سال آینده سنم نمیخوره
امسال باید برگزار بشه
مسخره بازیا چیه
از افغانستان کمتر هستید شماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹
۰
میخوان کنکور دکتری و ارشد رو حذف کنن
بعد سهمیه هارو هم تغییر بدن
قشنگ نقشه میکشن باهم
S.h
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
۰
با سلام .
پیشنهاد من این است که فقط دوطلبان نظام قدیم امسال کنکور بدهند و نظام جدید سال دیگر تا هم تجمع کمتر شود و هم سلامتشان حفظ .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
۰
من حدود دوسال وقتمو برای قبول شدن در یکی از رشته های پزشکی یا پیرا پزشکی گذاشتم
لطفا خسارت این دوسال وقتمی که گداشتمو بدین بعد کنکور ِبرگزار نکنید که میشه حدود ۵۰میلیون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۰
دیوانه کردین کنکوری های امسال و... امتحانات نهایی برگزار شد بی دردسر همین بچه ها قراره کنکور بدن. مگه از کرات دیگه قراره بیان. اینقدر فکر غلط و راه اشتباه نرید بجا اینکه کمک کنید تا حوزه زیاد شه و به سلامت کنکور برگزار شه فقط فقط فقط حرف می‌زنید عقب بیفته. آخه عقب به کی؟ شهریور که بدتر از مرداده مهر که افتضاحه.... گناه دارن بخدا کنکوری ها دیوانه شدن از دست شما که اینقدر نپخته حرف می‌زنید. یکسال درس خوندن و حال منتطر کنکور هی بگید عقب بیفته تا دیوانه شن از دست شما مسئولین بی فکر...... سرنوشت زندگی شون و با تصمیم های غلط خودتون خراب میکنین. کوچه خیابون پر مردم شرکت ها و کارها مثل قبل همه چی مثل قبل کرونا شده فقط فقط کنکور شده دردسر..... هر کی نخواست شرکت نمیکنه. یه عده که درس خوندن و گذاشتن کنار حالا هی دم از کرونا میزنن.... سازمان سنجش بابد سر وفت برگزار کنه تا تکلیف بچه ها معلوم شه...... سه ساعت با ماسک میشینن... مگه ادارات الان 8 ساعت کنار هم نیستن؟؟؟ بابا نمی‌خواهیم شما سلامت مردم و کنترل کنین تا همین جا عالی بود دیگه اینقدر نگران نباشین
حسن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۰
باید به تعویق بیفتد با با مگه کنکور چیه
ف اکبری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۰
کنکور اختیاری است نه اجباری .کسانی که هیچ گونه برنامه ریزی در این یک سال نداشتند خواهان تعویق کنکور هستند .پس تکلیف بچه هاب ما که دو سال زحمت کشیده و منتظر زمان کنکور هستند چیست .با رعایت مسائل بهداشتی برگزاری کنکور شدنی است. هر کسی نگران است صبر کنه سال بعد .کنکور اختیاری است نه اجباری!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۰
کتکور دادن اجباری نیست هرخانواده ای می ترسد اجازه ندهند که بچه هاشون کنکور بدن بقیه خانواده هایی که موافقان کنکور هستند رضایت و اثر انگشت آگاهانه بدن و بچه هاشون برن سر جلسه کنکور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
۰
هرکاری در مورد کنکور چینی ها کردند ما هم انجام بدیم
تعویق کنکور سراسری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۰
لعنت به مافیا کنکور
فررانه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
۰
ینیی چییی ایقد خوندیم ایقد کتاب خریدیم از خیلی خوش گذرونی هامون گذشتیم عمرم و وقت گذاشتیم مگه مسخره بازی که لغو شه ...کنکور اختیاری هر کی نمیخواد نده پس اینده ما چی میشه خسته دیم از این بلاتکلیفی از این بدو بدو خب وزارتم که گفت هر کی کرونا داره میتونیم ازش توی محیط جدا بگیریم فلان میکنیم بلان میکنیم اصلا شمایی که میگید کنکور لغو بشه دانشجوئید یا کنکوری هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۰
خدا از سرتون نگزره
Asmsa
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
۰
دوستان لطفامنطقی فکرکنیدکنکوردادن ب چه قیمت ب قیمت ازدست دادن خودتون وخانواده هاتون اگ ی سال کنکورندین چی میشه کافیه توحوضه یکی بیمارباشه کل حوضه بیمارمیشه وامارمیره بالا من خواستارم تاجایی ک امکان داره کنکوربرگزارنشه اگرهم قرار برگزار بشه ازتموم داوطلباتست کرونابگیرن واینکه توفضای بسته ازمون برقرار نشه حتی اگ شده زیرافتاب
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۰
نماینده ها لطفا دخالت نکنید اجازه بدین سنجش ووزارت بهداشت تصمیم بگیره اونا همیشه عاقلانه تصمیم میگیرین .تورادخدا با روح روان واینده بچه های این مملکت بازی نکنید .نماینده ها دارن لجبازی میکنن بچه های ما براشون مهم نیستن
امیر مطلب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
۰
اختیاری کنید جان دوستان سال دیگر آزمون دهند ماخواهان برگزاری کنکورهستیم
مونا مرشدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
۰
خواهشا به تعویق نیندازید باچهارساعت وماسک زده هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
مجید آشور
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
۰
ریسکش رابه جان میخریم روانی شدیم کنکور رو به تاخیر نیندازید
زهرامطهر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
۰
دوستان من برای کلاسهای کنکور دنیاهزینه کردم جراباید به تعویق بیفته. من طالب آزمون دادن درپایان مردادماه هستم
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
۰
بازاداواصول شروع شد چطور باسرنوشت جوونها بازی میکنید. میخواستن درسشونو بخونن. اینا که توی کوچه وخیابون لول میزنن پس کی هستن بعد هم میگن کنکور رو بیندازین عقب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۰
خدا ازتون نگذره که اینقدر بااعصاب مردم بازی میکنید هر کس نمیخواهد نیاد کنکور بده تمام بچه ها با این چکنم چکنم شما افسردگی گرفتند من که از اگه اخرتی باشه از یک هزارم ثانیه که شما ها نگذاشتید زندگی کنیم نمیگذرم
اسما نیازی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۰
توروبخدا کنکور رو عقب نیندازین این برنامه ها چیه ازافغانستانم کمتریم کنکورشو وسط مزارع برگزار کرد. مگه قراره کرونا دست ازسرمون برداره تا2022 باماست.یه ذره فکر کنید ناموسا
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
۰
مجلس در موضوعاتی ملی .... که با ورود پیدا کند حضور موثری ندارد ولی در جو روانی ایجاد کردن پیشتازی میکند..
بهتر است متولیان سلامت در مورد ان تصمیم گیری کنند
فرهاد مسعودی
Germany
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
۰
جان بچه های مردم مهم تره یا کنکور؟ ضمن اینکه بچه ها مبتلا بشن خانواده هاشون هم مبتلا می شن و همینطور تصاعدی آمار میره بالا
یه دوست
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
۰
اگه کنکور برگزار نشه به ضرر ما دوازدهمی ها تموم میشه چون سال دیگه داوطلب ها زیاد میشن... رقابت سنگین تر... پذیرش کمتر... تعداد بیکار زیاد تر.....
Maryam
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
۰
بابا یعنی چی آخه اینجوری که نمیشه داوطلب رشته ما ۲ برابر شده ولی پذیرش دانشگاه ها همونه معلوم نیست باز با کی لج کردن دارن ۲ میلیون نفرو بدبخت میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
۰
کنکور اجباری نیست، هر کی نگرانه نیاد سرجلسه.اینهمه بی فکری و تصمیمات غیر منطقی بسه دیگه، کسانی که زحمت کشیدن و درس خوندن موافقدبرگزاری کنکور هستن، یه عده که درس نخودن و یه عده هم که از لغو کنکور سود میبرن خواهان تعویق یا لغو اون هستن، اگر ذره ای ایمان دارید اینقدر با روح و روان مردم خصوصا جوانان بازی نکنید
قاسم زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
۰

هرخانواده ای می ترسد اجازه نده که بچه هاشون کنکور بدن بقیه رضایت و اثر انگشت بدن و برن سر جلسه کنکور
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
۰
تورو خدا کنکور رو لغو نکنید ما مسخره ی شما نیستم که یه سال دیگه از عمرمونو حروم کنکور کنیم.تعداد حوضه هارو بیشتر کنید که تراکم کم شه به خدا پدر دانش اموزا دراومده اینقد جو روانی درست میکنید
م. کیثمی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
۰
مجلس چکاره کنکوره ؟وزارت بهداشت میگه انجام بشه. چه مسخره بازیه درآوردید؟چقد استرس میدید آخه؟
ن.ت
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
۰
باسلام آخرشهریورفرصت خوبیه برای کنکوربتظرم تااون موقع فروکش کنه کرونای لعنتی.
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۰
جناب اقای حسن که فرمودید مگه کنکور چیه برای شمایی که کنکوری نیستی گفتن ایت حرف خیلی اسونه ولی برای ما تمام اینده و زندگیمونه اگه چیزی رو درک نمیکنی لطفا صحبت نکن
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۰
من چهار ساله پشت کنکورم و از قضا بسیار هم هزینه کردم ولی حاضر نیستم توی این شرایط کنکور برگزار شه ،من یکبار سرفه زدن بیمار کرونایی رو از تلویزیون دیدم واشک توی چشمام حلقه زد چطور میتونید انقدر راحت درباره مسئله به این مهمی صحبت کنید، مستهلک میشیم که بشیم ،استرس میگیریم که بگیریم ،صحبت از جونِ آدم هاست
مجید مرشدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
۰
بابا چقدر وقت میخرین میخواستید درستونو بخونین کی جواب هزینه مارو توی دوسال میده.برای چی تعویق بیفته؟آقا اصلا من میخوام با کرونا شهید بشم.شما سال دیگه امتحان بدید شایدم دوسال دیگه چون تا 2020 کرونا هست.عجب گیری افتادیم
محیا محمدی نیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
۰
آقایون من مخالف تعویق کنکورم بالاتر از کمیسیون 90 کجا باید برم
عباس نادری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
۰
سلام اشتباه نکنید مگه کرونا جمع میشه که دارید روی تعویق کنکور نظر میدین؟مگه بارمالی نداره براتون؟مگه ماعمرمون رو ازسر راه آوردیم
آروین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
۰
توروخدا برگزار کنید عقب نندازید به قرآن من الان سه سال وقتمو گذاشتم واسه قبول شدن تو رشته مورد علاقه ام الان خداشاهده انقد توی یه اتاق نشستم افسرده شدم.چرا مارو ک خوندیم در نظر نمیگیرید تورو خدا تو موعد مقرر برگزار کنید مگه قرار نیست پاییز همزمان کرونا و انفولانزا شیوع کنه.
نیلوفر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
۰
آزمون ارشد رو دیگه لطفا عقب نندازید بزارید بریم آزمون بدیم دیگه، مگه تعداد تو هر حوزه چقدره با فاصله صندلی ها رو بذارید
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
۰
سلام گلای تو خونه محصلای نمونه توجه کنید ماهم مثل شما یک سال و بیشتر درس خوندیم زحمت کشیدیم,اصلاشما فرض کنید ما معتادیم کرونا نمیگیریم امتحان نهایی بابدبختی یک ساعت ماسک و دستکش تحمل کردیم چطور میتونیم ۴ساعت این وضعو تحمل کنیم اصلا چه تضمینی وجودداره شما که انقدر به کنکور اصرارداری قبول شی اصلا فرض میکنیم که قبول شی وقتی قراره حالاحالاها دانشگاه نری و کلاسات مجازی باشه چه فایده ای داره نکن برادر من نکن خواهر من نکن دوست عزیز بیاید به این کنکور ناکار امد برای همیشه درنظام اموزشی پایان بدیم و مسئولین رو مجبور کنیم که جایگزین مناسب انتخاب کنند امسال بهترین فرصته برای اینکه کنکور رو جر بدیم بندازیم جلوی سگا
#کنکور_دیوانه_اعدام_باید_گردد
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۰
سلام کنکور باید برگزار بشه بخاطر کرونا باید آسان گرفته بشه و بنظر من باید برگزار بشه ولو با تاخیر فوقش از بهمن سرکلاس میزن بچه ها .
?
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
۰
کنکورواقعابایدب تعویق بیفته تواین شرایط خیلی خطرناکه هرروزکلی ادم میمیره توروخداب تعویق بندازید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
۰
خواهشا کنکورو برگزار کنید بره بخدا خسته اییم ،من دیگه توان ندارم بمونم .توروخدا دیگه با این کنکور کاری نداشته باشید
کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
۰
دیگه شورشو در اوردین یعنی چه کنکور عقب بیوفته .به فکر ماهائی باشید که ۱۲ ماهه داریم میخونیم به خدا خسته شدیم. کنکور برکزار کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
۰
قرار نیست کنکوری لغو بشه میخوان کنکور توی میحط سالم و خطر،کمتر برگزارکنن الکی هی حاشیه سازی نکنید من خودم به شخصه پشت کنکوریم و میدونم تو حوزها چی میگزره بیشتر هرکس دیگه ایم وقت گڋاشتم سر کنکور ولی تو این شرایط بین بدو بدتر یکیو امتخاب کنید تعویق به نفع همه هست لطفا الکی حاشیه سازی نکنین بشینین درستون بخون تعویقم بیوفته زمان بیشتری دارین برای مرور سالمتتون مهم تره خود خواه نباشین فوقش قبول شدید ولی مریض بشین چه فایده یا عزیزانتون از دست بدین بعد دیگه این زندگیو قبولی ارزش داره.؟پیج کنکور سنترو یه سر بزنید.
رخ
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
۰
در ضمن افغانستان بعد از پنج ماه تعویق برگزار کرد ایکیوها و وقتی بگزار کرد ک امار رسمیشون یک دهم ایران بود همه چیو بهم ربط ندین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
۰
تعویق کنکور باید جز اصول اساسی برنامه کشور باشه زیرا که با این شرایط بحرانی و پیک افزایشی بیماری کرونا باز هم مجددا باید به تعویق بیفته چون علاوه بر مسائل و تمهیدات بهداشتی این ویروس کشتار خودش را در مناطقی که ازدحام جمعیت همواره وجود دارد را انجام میدهد بنابراین بهترین عملی که دولت برای مردم باید انجام دهد تعویق هر برنامه کاری خواهد بود همین و بس.....تا بهبود شرایط کشور
جمعی از کنوری های
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۰
درچنین شرایطی امکان برگزازی کنکور به هیچ وجه امکان نداره
سینا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
۰
کنکور باید برگزار شود سره موعود مقرر مگه الکیه این همه زحمت ما به فنا بره. لطفا به موقع برگزار بشه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
۰
شما رو بخدا برگزار کنید معلوم نیست بچه کدوم نماینده نمیتونه کنکور بده میخوان کنکور رو لغو کنن بابا چقدر استرس وارد میکنید
فاطمه
United States of America
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
۰
لطفا از طرف خودتون نظر ندید
استرس بیماری خیلی بیشتره
من خودم ماهی یکبار برای نوبت دکتر از خونه بیرون میرم
ماسک میزنم حالت تهوع میگیرم
واقعا برای روز کنکور با اون حجم از شرکت کننده استرس دارم
سیما
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
۰
یک سازمانی که همیشه برنامه هاش نظم داشته و کمتر حقی رو ناحق میکرده سوای سهمیه های نابجاهمین سازمان سنجش بوده حالا باز شما مجلسی ها هم بیان این سازمان رو با این دخالت بیجاتون بی نظم کنین داریم روانی میشیم از این همه فشار وقتی همه فعالیت ها با پروتکل برگزار میشه چها ر ساعت کنکور قوز بالا قوزه
فاطمه بانو.
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
۰
شمایی که پیشنهادمیدی فقط بچهای نظام قدیدم کنکور بدن لابدخودتم از بچهای نظام قدیم هستی میخوایی ماکنکوریانظام جدیدکنکورندیدم که راه برای شمابازباشه خیلی شمازرنگی مثلا
کنکوربرگزاربشه دیگه خسته شدیم من خودم خیلی درست و حسابی درس نخوندم ولی میخوام کنکوربرگزاربشه کسایی که میگن برگزارنشه سال آینده دیگه پذیرش کاهش پیدامیکنه خب شرکت نکنیدشماهامنتظربمونیدکروناتموم بشه بعد شرکت کنید
کنکور برگزارشود لطفا
کنکوربرگزارشود خواهشا
کنکوربرگزارشود بی زحمت
کنکور تعویق نیوفتد ماخسته شدیم از انتظارش
دانشجوی ارشد دانشگاه تهران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
۰
ما یک ساله داریم درس میخونیم با زن و زندگی و کار... کارشناسی شهید بهشتی بودم ارشد دانشگاه تهران الانم برا دکتری کلی خوندم... چهار بار تا الان ما کنکور خوندیم عقب انداختین به خاطر‌ چهار نفر که از سر درس نخوندن کرونا رو بهونه میکنن... با مترو میریم سر کارمون ایراد نداره ولی کنکور که راحت قابل برگزاریه رو عقب نیندازین... واقعا بسه دیگه.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
۰
لطفا امسال کنکور رو برگزار کنید همه جا بازه تمام ادارات و باز هست همه این بچه ها پدراشون از صبح تا غروب سر کار هستن هر روز روزی چندین ساعت در تماس با دیگران اینا هیچ اشکالی نداره یک روز برگزاری کنکور این قدر نگران کننده شده؟بچه هایی میان امتحان بدن رعایت تمام مسائل بهداشتی رو بکنن بعد از کمکور هم مدتی با احتیاط با افراد دیگه برخورد کنن اگر خدای نکرده کسی به دلیل بیماری امکانش نیست شرکت کنه خوب اونا بمونن برای سال بعد نمیشه که همه رو حیرون چند نفر کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
۰
باید حتما کنکور برقرار شود بچه من دو ساله پشت کنکور لطف کنیدباروان بچه ها بازی نکنید بایدبارعایت بهداشت برگزار شود
سحر جوان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
۰
ی سریاتون پشت کنکورین ک ب درک ماها ک همه زندگیمونا مجازی خراب کرده چی میشیم مفتی حرف نزنید کنکور باید عقب بیوفته ماها سال دوازدهمیا نمیتونیم با این شرایط
مریم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
۰
اگه شهریور برگزار بشه همه مشکلات حل میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
۰
چرا باید کنکور لغو بشه ؟ ما ده روز رفتیم امتحان نهایی دادیم چیزی نشد حالا الان با ۴ ساعت کنکور همه کشته میشن ؟؟؟ اصلا از اولش نباید کنکور لغو میکردید .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
۰
لعنت به مافیا بیاید زیر خبرا پیام الکی بدبد بجای بچه های مردم مافیای بی شرف کنکور
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
۰
خواهشا کنکور رو تعویق بندازین
مخالفا فازشون چیه؟ الان واقعا چن نفر تو کل کشور هستن در مورد کنکور سراسری میگم،اینقد خوندن ک نمیتونن دیگه بخونن؟ ب خدا انگشت شمارن بقیه میخوان از زیر فشار کنکور و خانواده هاشون در برن
وگرنه اگه این همه درس خون داشتیم درصدا توی کنکور اینجوری افتضاح نبود:/
من خودم خیلی درس خوندم دوس دارم زود تر کنکور بدم تا ب هدفم برسم چون تو این ی سال از همه چیم زدم ولی الان تو این اوضاع ک دانشگاه هام باز نمیشن و اگرم بشن مجازی و بی کیفیت
با روزی ۲۰۰فوتی چرا باید کنکور بدیم؟
خواهشا عقب بیندازین کنکور رو؛قبلا مسرا مشکل نظام وطیفه داشتن ک اونم حل شده پس مشکلتون چیه؟
اگه پروتکل جواب میداد این همه پزشکا و پرستارا پر پر نمیشدن و تو همون مجلس چرا بعضیا کرونا گرفتن؟
ما شااااید از افغانستان عقب تر نباشیم ولی افغانستان در ۳۰تیر ک ما ۲۱۷تا کتشه داشتیم،فقط دو تا کشته داشت:/بعدشم کل داوطلباس ۲۱۰هزار نفر بودن ن ی میلیون و اندی.... تا وقتی انار پایین نیومده و هوا خنک نشده برگزاری کنکور غیر عقلانیه
ی کم فکر کنید خواهشا
#تعویق_کنکور
محیا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۰
سلام...خواهشا نظر جاهلانه اتونو برا خودتون نگه دارید اونیکی ک نخونده تو این ۱۴ ماه با این ۳ماه ۴ تعویقم نمیخونه..ما نمیگیم برگزار نکنید،برگزار کنید ولی ابان ماه ورودیام بشه بهمن ترم تابستونم اجباری کنید ک جا ب جا بشه عقب افتادگی.
مریم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
۰
کی گفته کسایی ک موافق تعویق هستن چیزی نخوندن،اتفاقن ازشماهام بیشتر خوندیم اما چون بیماری زمینه ای دارم نمیتونم بیام سرجلسه ،شماهارو بخدا ب تعویق بندازین .چرا من ک خوندم بکشم عقب و نیام سرجلسه بخاطر عده هی ک میخان کنکور بدن.من خاستار تعویق هستم .سلامتی جامعه و ملت از هرچیزی مهم تره.کنکوربرگزار شه بدون شک خیلیا مبتلا میشن تازه فقط مردن نیست حتی اگخوب شن عوارض کرونا یقه شونو ول نمیکنه .جوری حرف میزنن ک انکار من وقتمونو برای درس خوندن نزاشیم و از تفریح مون نزدیم .اگ جامعه و ملت براتون مهمه باید ب تعویق بیفته و السلام
علی طبا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
۰
از شماها خواهش میکنم کنکور را لغو نکنید چون من خیلی درس خونده ام .خیلی هزینه کردهام .خواهشا من کنکور نظام قدیم هستم .لغو نکنید لغو نکنید
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
۰
خداوکیلی خجالت نمیکشید نماز جمعه هست مراسم عاشورا تاسوعا هست مدارس قراره باشن همه چی امنه غیره این یه دونه کنکور خداوکیلی خجالت نمیکشین به بهانه افرادی تمام سالو تو خیابونا پلاس بودن(البته که الانم هستن?) با سرنوشت و روان ما بازی میکنین لطفا کنکور ما رو قاطی سیاست بازی های مسخره نکنین #نه-به-تعویق-کنکور
علی زنگنه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
۰
آقا تعویق بیندازین میریزیم جلوی در سازمان سنجش. ازالان گفته باشیم. اسمش رو اغتشاش نذارید.دوقسمت کنید اونهایی که ناراضین بشینن سال دیگه که کرونا برچیده شد آزمون بدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
۰
تو رو به خدا اینقدر با اعصاب بچه های کنکوری بازی نکنید.
بهتره مجلس بیشتر به فکر موضوعاتی باشه که به خاطر اونا مردم بهشون رای دادند.برید اوضاع اقتصاد کشور و حل کنید.
کنکور حق مسلم همه دانش آموزان نخبه و درسخوان هست و اصلا هیچ ربطی به درس نخونها نداره که بخوان تظر بدن.
خیلی میخواهین کاری کنین فاصله گذاری را زیاد کنید
این همه سالن و مسجد و تکیه در خر شهر و روسنا که الان ماههاست بلا استفادست تعداد صندلی هم که همونه .
از کارکنان آموزش و پرورش هم برای برگزاری کنکور کمک بگیرین برا مراقبت و ...
کنکور را عقب نندازین حتی یک روز
حق طلب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
۰
سلام لطفا مسئولیت برگزاری کنکور در هر شرایطی را بگیرید که اگر اتفاقی افتاد گردن بگیرید و تقصیر ارگان دیگر نیندازیدو در ضمن اگر یک یا دو ماه سختگیری شود مشکل حل میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
۰
خستمون کردین کشتین وزیر علوم شما اگ راست میگین رای بدین سهمیها حذف بشه مردم ما رعایت نمیکنن چه مهر چه الان چه یه وقت دیگه پس باید کنکور برگذار بشه هی کنکور عقب میندازین که مافیای کنکور بیشتر کلاس برگذار کنن ازمون بگیرن بسه دیگه اینقد راحت با اینده کنکوریا بازی نکنین درس نخوندی نیا کنکور نده همونایی که ادعاشون میشه بخاطر سلامتی میگن کنکور برگذار نکنین همونا همش تو خیابونن رعایت نمیکنن
لیلا بختیار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
۰
من مادر یکی ازهمین پشت کنکوریها هستم
واقعا افرادی که تمایل دارند کنکور سراسری برگزاربشه خیلی خودخواه ومغرور هستندکه فکرسلامتی مابقی افرادخانوادشون نیستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
۰
چین خیلی وقته کرونا رو مهار کرده که کنکور برگزار میشه .با ماسک کنکور دادن سخته .اوج کرونا هم بخاطر امتحان نهایی و مسافرت هاس .پس کنکورو به زمان درستی بندازین
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
۰
خداروشکر از بین اینهمه مسول بی کفایت که بفکر جیب خودشونن یکی پیدا شد که پشت ما باشه. اهای اونایی که میگید برگزار شه والا منی هم که یسال خوندم میگم باید برگزار شه درسته که با تعویق کرونا از بین نمیره اما لاقل هوا یکم بهتر شه که تو اوج گرما (بگذریم که اووووج کرونا و مرگ و میره) بتونیم ماسک و... رو تحمل کنیم والا بخدا اون زیر اب پز میشیم. درک چرا نمیکنین خب. امیدوارم هر کی که بفکر جیب خودشو و بفکر ما نیس خودش و خانوادش مبتلا شه. قطعا ههمون مستعد مبتلا شدن خواهیم بود تو کنکور اما کاهش یکم عقب بیفته بتونیم ماسکو تحمل کنیم. خدایااااا بیا خودت یکاری کن?
Homayoun
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
۰
کنکور تو هر شرایطی باید برگذار بشه،ما پسرای پشت کنکوری اگه کنکور امسال برگذار نشه بيچاره میشیم،مافیای کنکور بجای پاک کردن صورت مسئله بایدکمک کنن تاکنون برگذار بشه
فریناز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
۰
از الان برای ۳۰ مرداد ؟پس ارشد و دکترا چی که اکثرا حوزه امتحانیشون شهرهای دیگه هست
نگین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
۰
احسنت واقعا عالیه نظرتون بنظر منم فقط ما نظام قدیما کنکور بدیم اگر میخایید تجمع نشه خیلی. ما نظام قدیما خیلیامون فرهنگیان میخاییم دیگ سال بعد سنمون نمیخوره توروخدا لااقل برا ما برگزار کنید
کنکوری
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
۰
تو رو خدا کنکور تعویق بیوفته
شما مسوولین باید سلامت دانش آموزا براتون مهم باشه
درسته هرکی ک ثبت نام کرده برای کنکور زحمت کشیده ب اندازه هدف خودش یکی یه ساعت یکی ده ساعت یکی هم ده سال ولی برگزاری کنکور ب چ قیمتی ؟؟؟
فرض کنیم کنکورم دادیم امروزم ۱شهریورتموم شد رف هیچ کسی هم مریض نشد با این وضع کرونا شما پزیرش خوابگاه دارید ؟؟اونی ک میخواد از یه شهر بره شهر دیگ چی شما فقط رعایت بهداشت تو حوزه آزمونو میبینید پس رفت و آمد و مسیر چی خونواده هامون چی تازه میگید نماینده دخالت نکنن پس ما رای دادیم ک چی بشه رای دادیم ک تو این شرایط از حقمون دفاع بشه ن اینجوری نیس؟؟؟نماینده ها حرف نزنن انگار ما حرف نزدیم
ما درس میخونیم ک چی بشه ک عمل کنیم بابا تو همین معارف دهم میخونیم دفع خطر احتمالی لازم است
تازه این خطری نیس ک احتمالی باشه یه خطر قطعیه قطعی اینجوری نیست ؟؟
کاش بفهمیم واسه هر حرفی ک میزنیم مسوولیم دوستایی ک میگن کنکور اختیاریه نیاید باشه ما نمیایم ولی فقط برای سلامتی شما حق ما باشه گردن شما ✌⚘
سحر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
۰
تو رو خدا کنکورو عقب بندازین ما با ماسک و دستکش نمیتونیم تو کنکور شرکت کنیم پس تکلیف اونایی که بیماری زمینه ای دارن چی میشه انقدر خود خواه نباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
۰
واقعا شرم آوره
یکی نیست به این بی مسوولان بگه آخه شما متن نامه درخواست تعویق، رو که داوطلبان نوشتن رو حتی یک بار خوندین یا نه!؟
در متن نامه حتی راه حل های مالی و ظرفیتی و.... هم پیشنهاد شده.
خجالت بکشید، شرم کنید. شما آمار دروغی که اعلام میکنید رو حتی نمیشه با آمار چین مقایسه کرد.
هرکسی که این متن رو میخونه، لطفا متن نامه رو پیدا کنه (در اینستا گرام و فضای مجازی به راحتی در دسترس هست) و با منطق مخالفان مقایسه.
اگر الان مملکت در همچین وضعیت سخیف و شرم آوری در همه‌ی ضمینه ها قرار گرفته، اصلا جای تعجبی نداره.
چون امسال شما بی خردان لجباز در راس هستید?
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
۰
کنکور باید به تعویق بیفته تا وقتی که این شرایط کرونا درست شه .آهایی شمایی که میگی کسی که موافقه تعویق  کنکور هست تنبله شما وقتی کرونا گرفتی و کل زندگیت به فنا رفت آن وقت بیا و کنکور بده و آن وقت نظر گوهر بارت را تلاوت کن. بخدا کسی که موافقه به تعویق افتادن کنکور هست نه تنبله نه مکار مسعولین باید به فکر سلامتی داوطلبان باشند بیایید و برای یک بار هم که شده به ما نسل جوان ثابت کنید که جان مردم و سلامتیشان اهمیت دارد .اگر سلامتی من و خانوادم و امثال من بخاطر یه آزمون به خطر بیفتد باید فاتحه خودتان را بخوانید ما نسل جوان چشم امیدمان به شما مسعولین هست نا امیدمان نکنید.
کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
۰
تو رو خدا کم با اعصاب بچه هامون بازی کنید اینها ۱۳روز رفتن امتحان نهایی دادن اتفاقی نیفتاد الان با یک روز کنکور اگر شرایط بهداشتی و فاصله گذاری رعایت بشه اتفاقی نمیفته .
کمیسیون اصل نود بره مشکلات اقتصادی رو حل کنه .
بچه های کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
۰
تو رو خدا کم استرس بهمون وارد کنید نماینده ها اگر خیلی زرنگن مشکلات اقتصادی رو حل کنن خدا رو خوش نمیاد این همه استرس به بچه ها وارد میکنید میتونید بگید هر کی نا راضیه نیاد سر جلسه بمونه برای سال بعد برای پسرها هم فرصت بگیرید .لطفا مجلس دخالت نکنه موضوعات مهمتر جامعه رو حل کنید اگر راست میگید
Amir Hoseein
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
۰
آقا من نمیدونم جون کنکوری ها برای وزیر علوم و سازمان سنجش چقدر اهمیت داره
اما یکبارهم ک شده منفعت خودتونو کنار بزارید و برای کنکودی ها ی کار مفید بکنید
اگ ترکیه کنکور برگزار میکنه برای اینه ک کرونارو مهار کرده
ولی ما هنوز نتونستیم مهار بکنیم
برگزاری کنکور ینی ی کشتار جمعی
شهریه های ترم اول دانشگاه از جون ما مهم تره؟؟؟؟
ایوب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
۰
آن دسته از داوطلباني که می خواهند کنکور لغو بشه می توانند شرکت نکنند کنکور اختیاری هسه نمیشه بقیه روی یه عده بسوزن داوطلبی که یکسال زخمت کشیده درس خونده نمی تونه روی یه عده آینده خودش خراب کنن #کنکور اختیاری
احسان فلاح
Austria
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
۰
لطفا کنکورهای دکترا و ارشد را که قرار است هفته آینده برگزار شود به تعویق بیاندازید. الان واقعا شرایط کشور در زمینه شیوع کرونا بحرانی شده و نباید ریسک کرد. اون دوستی هم که میفرمایند هر کسی دوست نداره نیاد سر جلسه به نظرم بسیار خودخواه هستند. شما می توانی کمی صبر کنی و با هم در یک شرایط سالم و بدون استرس با هم رقابت کنیم. احتمالا مریض درگیر با این ویروس رو از نزدیک ندیدن و یا کادر درمان خسته ما رو ندیدن که اینطوری نظر میدهند.
#
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰
تورو خدا ارشد و دکترا رو عقب بندازین پاییز امتحان بدیم از بهمن هم بریم کلاس به فکر جون ماهم باشید اوناییم که میگن کنکور الان برگزار بشه انقد خودخواه نباشن خیلیا بیماری زمینه ای دارن, شهرهای گرمسیر هم تو تابستون نمیتونن حتی تو فضای باز هم امتحان بدن بهترین زمان پاییز هست لطفا رسیدگی کنید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۰
اخه کی تو این وضع میره کنکور بده اوناییم که پول دارن عقلشونو به کار بندازن منم رتبه یک مدرسمم ولی سلامتی مو به خاطرکنکور به خطر نمیندازم
کنکوری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
۰
سلام
شمایی که میگید با برگزاری امتحانات نهایی هیچ مشکلی در کشور پیش نیومده، آیا فراموش کردین که قبل ازبرگزاری امتحانات نهایی ، تعداد فوتی های کشور به کمتر از پنجاه نفر رسیده بود؟!.. آیا فراموش کردین که تا قبل از برگزاری امتحانات نهایی تعداد مبتلایان به هشتصد نفر رسیده بود، شما چرا فقط خودتون رو که دانش آموز هستید در نظر میگیرید ؟ مگه حتما باید دانش آموز ها فوت بشن که شما باورتون بشه امتحانات نهایی در شیوع کرونا تاثیر داشته؟؟؟ آیا دانش اموز هایی که رفتن امتحان نهایی دادن خونواده ندارن؟؟ تو خونوادشون افراد دارای بیماری زمینه ای ندارن؟؟ پدر بزرگ و مادر بزرگ سالمند ندارن؟؟؟
الان هم که بعد از امتحانات نهایی هست وضعیت رو مشاهده کنید فوتی ها به دویست نفر رسیده و مبتلایان روزانه به دو هزار و هشتصد نفر رسیده، حالا قضاوت کنید که امتحانات نهایی تاثیر داشته در مرگ و میر و شیوع کرونا یا نه؟؟؟ چند برابر مبتلایان و فوتی های کشور افزایش داشته؟؟؟
و در جواب اونایی که میگید کسایی که موافق تعویق کنکور هستن درس نخوندن، حالا به فرض مثال که درست میگید ،شمایی که نخبه ای و دروس کنکور رو کاملا مطالعه کردی یعنی انقدر سطح آی کیو مغزت پایینه که نمیدونی کسی که تا حالا درسی نخونده تو این یکماه هم نمیتونه کاری کنه؟؟ پس انقدر ترس زیاد شدن رقیباتون رو نداشته باشید..‌.
و همچنین کسانی که موافق تعویق کرونا هستند نه تنها تنبل و درس نخون نیستن، بلکه خیلی از شماهایی که ادعاتون میشه نخبه اید، برتر هستند ، چون به این درجه از تفکر رسیدن که سلامتی خودشون و خونوادشون از هر چیزی تو این دنیا مهمتره...
مسئولینی که دارید زمان برگزاری کنکور رو بررسی میکنید ما داوطلبان کنکور عاجزانه ازتون خواهشمندیم زمان کنکور را به زمان مناسب تری موکول کنید تا هم آرامش روانی ما داوطلبان حفظ بشه و هم سلامتی خودمون و خونوادهامون...
پس ازتون خواهش میکنیم کنکور را به بهترین زمان ممکن در وضعیت مهار کرونا موکول کنید
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی داوطلبان کنکوری
#خواستار_تعویق_کنکور_
Mmd
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
۰
هرکی سر امتحانات نهایی نگرفت سر کنکورم نمیگیره. بقیش بهانس. میخوای بیا سر جلسه میخوای نیا.علی ایهاحال با میلیاردها تومن هزینه تحت هررررر شرایطی این برگزار خواهد شد. زور اضافی نزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
۰
کنکور باید تعویق بخوره تا هر زمان که شرایط بهتر بشه هیچ چیز از سلامتی ما مهم تر نیست هیچکدام از بهانه تراشی های آقایان مبنی بر عدم تعویق کنکور پذیرفته نیست .هیچ عقل سلیمی رای به برگزاری کنکور در این اوضاع بحرانی نمیدهد کنکور تا دورقمی شدن آمار مبتلایان تعویق بخورد لطفا
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
۰
اینایی که میگن کنکور اختیاریه تو ایران زندگی نمیکنن؟
من پزشکی می‌خوام و کنکور برای من خیلیم اجباریه. اما به خاطر اینکه بعضیا به پول ترم اولیا چشم دوختن یا کاهش تحمل کنکوری ها را بهونه کردن منم باید ناچار سر جلسه برم؟ جون عزیزاتون تا کنترل شدن وضعیت و حداقل دورقمی شدن کشته ها کنکورو عقب بندازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
۰
میگم حالا چرا تمام وقتون حذف وتعویق کنکور بابا تو کشور اینقدر زیاد سعی کنید اونارا حل کنین واونهای ک میخان کنکورعقببیفته چی گیرشما میاد تورخدا کنکور باید برگزار بشع چون خییییلی ها وقت گذاشتن حق مون نیست واقعا
Aseman22
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
۰
#پساکنکور-کرونایی!!!
  اگر وضعیت فعلی مناطق قرمز، احتمال ابتلا در مسیر رفت و آمد به حوزه امتحانی و پیش از شروع فرآیند آزمون را در نظر نگیریم. پس از برگزاری این کنکورها، نه یک میلیون نفر بلکه یک میلیون خانواده را داریم که میخواهند: به دید و بازدید بروند؛ برای تغییر حال و هوا به گردش و تفریح بپردازند و به مسافرت بروند؛ مراسماتی مانند عروسی و غیره را که به خاطر فرزند کنکوریشان عقب انداخته اند، برگزار کنند.
   آیا رعایت پروتکلهای بهداشتی در جلسه آزمون، از افزایش شمار مبتلایان به دلیل برگزاری کنکور جلوگیری میکند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۰
خواهشاً تمام آزمون ها به تعویق بیفته شما دارید چیکار میکنید همه رو به کشتن میدید وقتی ویروس میکروسکوپی هرهفت دقیقه یه انسان رو به کام مرگ می‌بره به هیچ چیز اعتمادی نیست خواهش میکنم تا زمانی که اوضاع جامعه از لحاظ سلامت آرام تر بشه لغو کنکور ما آدمای با سوادی هستیم با ید با منطق تصمیم گیری کرد نه از روی احساس خواهشاً کاری بکنید که مفید واقع بشه
Aseman22
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
۰
#پساکنکور-کرونایی!!!
  اگر وضعیت فعلی مناطق قرمز، احتمال ابتلا در مسیر رفت و آمد به حوزه امتحانی و پیش از شروع فرآیند آزمون را در نظر نگیریم. پس از برگزاری این کنکورها، نه یک میلیون نفر بلکه یک میلیون خانواده را داریم که میخواهند: به دید و بازدید بروند؛ برای تغییر حال و هوا به گردش و تفریح بپردازند و به مسافرت بروند؛ مراسماتی مانند عروسی و غیره را که به خاطر فرزند کنکوریشان عقب انداخته اند، برگزار کنند.
   آیا رعایت پروتکلهای بهداشتی در جلسه آزمون، از افزایش شمار مبتلایان به دلیل برگزاری کنکور جلوگیری میکند؟
داوطلب دکتری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
۰
با سلام؛ضمن تشکر از دوستان محترم باتوجه به شرائط فعلی و این بحران بسیار خطرناک باکوچکترین خطاوتصمیم نسنحیده ای عده ای ممکن است تبعات بسیاری برای سلامت عمومی جامعه بدنبال داشته باشندو مع الاسف در حال حاضر شاهد اصرار و پافشاری آنها جهت برگزاری آزمونها و کنکور دکتری هستیم که در شرائط فعلی به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.به نظر می آید باید مجلس و نمایندگان محترم با برگزاری یک جلسه فوق العاده این مشکل جدی را تا دیر نشده بررسی نمایند.از جناب آقای دکترقالی باف و بقیه نمایندگان محترم همچنین از جناب حجه الاسلام رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه خواهشمندیم تا مشکل حادی مجددا کشور را فرا نگرفته اقدام عاجل را مبذول فرمایند.با تشکر
R
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
۰
واقعا این شرایط اصلا شرایط خوبی برای کنکور دادن نیست من خودم داوطلب پشت کنکوریم امسال شاهد کرونا گرفتن و حتی فوت چندین نفر از بچه های دوازدهمی بودم
واقعا شرایط خطرناکه
زیان مالی رو با زیان جانی مقایسه کنید.
حتی کسانی که کرونا میگیرن و بعد خوب میشن از نظر سلامت بدنی دیگه ادم روز اول نمیشن
من خودم کلی هزینه کردم و کلاس رفتم و درس خوندم و واقعا از برگزار نشدن کنکور خیلی حالم خراب میشه ولی وقتی میبنم دانش اموزای زیادی امسال سر جلسه ی نهایی کرونا گرفتن و بعضی هاشون حتی دو الی سه هفته قرنطینه بدون خانواده و در سخت ترین شرایط روی تخت بیمارستان ها خوابیدن و یه عده ای هم در استانه ی جوانی بدون هیچ‌مراسمی گوشه ی قبرستان خوابیدن
تن و بدنم میلرزه
شاید یکسال دوباره خوندن ارزشش بیشتر از سه هفته دور بودن از خانواده و خوابیدن روی تخت بیمارستان و یا مرگ باشه
دوستان
عمر دست خداست اما سهل انگاری کردن عین خودکشی خواهد بود
خیلی از عزیزانی که سر جلسه ی کنکور حاضر میشن اگر خدایی نکرده همون روز به کرونا مبتلا بشن و به هوای دادن کنکور به مهمانی و مسافرت و تفریح برن امکان یه کشتار دسته جمعی خواهد بود
و باید اماده باشیم امار از این هم بالاتر بره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
۰
سلام خواهش میکنم تورو خدا کنکور رو لغو کنید خیلی از خانواده ها درگیرن واصلا روحیه ندارن تورو خدا
ناشناس
Japan
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
۰
با سلام یعنی واقعا اون دانش اموزانی که میگن کنکور اختیاریه هرکی میخواد نده مثل اون خانمی میمونه ک میگف هرکی نمیتونه ایران زندگی کنه بره خارج اخه چقد شما کوته فکرید اره دوماه کنکور بیوفته عقب حق الناسه اما روزی دویست خردی ادم بی گناه بخاطر رعایت نکردن افرادی مثل شما بمیره حق الناس نیس و چنین افردای ک مثلا نخبه هستند قرار بشن دکتر مهندس اینده مملکت با این طرز تفکر ......واقعا تاسف اوره
داوطلب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
۰
با سلام واحترام؛ آقای وزیر شما و عده ای که اصرار بر برگزاری تجمع و آزمونهای کنکور را در این شرائط بحرانی و پاندمی ویروس مرگبار و بسیار واگیر کرونا دارید وبراساس گزارش وزارت بهداشت همین امروز بیش از ۲۳۰ مرگ بیش از ۲۶۰۰ مبتلا و بیش از ۱۶۰۰ مورد بستری در سراسر کشور گزارش گردیده است آیا شما و دوستانتان می توانید مسئولیت هر گونه تبعات برگزاری این نوع تجمع ها را در شرائط فعلی بصورت مکتوب بپذیرید ؟!اگر شما اینکار را انجام دادید داوطلبان آزمونها نیز به حرف شما تمکین خواهند کرد اما در صورتی که این موضوع تحقق نیابد قطعا داوطلبین آزمونها می توانند و این حق را دارند که بر علیه شما و دیگر مسببین تحریک و اصرار برای برگزاری آزمونها دادخواست وشکایت نمایند.باتشکر
ریحانه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۰
شما هایی که اصرار به برگزاری کنکور دارین....استرس کنکور رو تحمل کردن خیلی راحت تر از تحمل استرس کرونا گرفتن و مردن هستش....حتی اگه رتبه یک بشی اما باعث مریضی و یا حتی مرگ یک نفر باشین او رتبه تو سرتون بخوره....کنکور اخه به چه قیمتی...فقط سرفا به خاطر اینکه خسته شدین جون یک ملت دارین به خطر میندازین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۰
یه عده ای که نگران ایندتونین....اینده که عزیزامون توش نباشن و یا باعث مریضی و مرگ باشه بخوره تو سر همون او کنکور و اینده
استاد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
۰
اگر کنکور عقب بیفته اونایی که نظام جدید هستین دوباره چند درس اضافه تر از هر درسی میاد بابا دیگه خسته شدیم من 13ماهه فقط مسیر مدرسه تاخونه رو رفتم
شبنم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
۰
خواهشا کنکور سراسری را برگزار نکنید.مانند اکثر مردم 5 ماه است از خانه بیرون نیامدیم. تازه دانشگاه ها هم که ترم اول تعطیل شدن . ضمنا افراد عینکی وقتی میخان از ماسک استفاده کنند عینکشان بخار میکند و جایی را نمی بینند. شهر ما بادی است پس امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود ندارد
هلدینگ شایسته