دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1399 - 12:46
قاليباف:

استفاده از رهنمودهای رهبری مهمترین مبنا برای رسیدن به فهم مشترک در مجلس است

رئیس مجلس گفت: در مجلس باید بر اساس یک فهم مشترک عمل کنیم و مهمترین مبنا برای رسیدن به این فهم مشترک نقشه راهی است که رهبر انقلاب در پیام خود به مجلس و رهنمودهای ایشان براى نمايندگان مجلس تبيين كردند.
کد خبر : 502857
1399031113504620120515874.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مجلس یازدهم تاکنون بارها بر اولویت اقتصاد و معیشت مردم تأکید داشته است، اما این سؤال مطرح است که  مجلس چگونه می‌خواهد این اولویت را رعایت کند؟


در همین زمینه جلسه هماهنگی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و هیئت رئیسه با حضور رئیس مجلس دوشنبه‌ها ساعت ۶ تا ۸ صبح هر هفته برگزار می‌شود.


در این جلسه بر اولویت حل مسائل مردم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم تأکید شد و اولویت‌های کمیسیون‌های تخصصی با تأکید بر این اولویت تعیین شد.


همچنین برنامه‌ها و اقدامات مجلس با اولویت دادن وظایف نظارتی برای ثبات در بازار ارز، کنترل گرانی، مدیریت بحران کرونا، حمایت و عمق بخشی بازار بورس و هدایت نقدینگی به سمت تولید، پیگیری دیپلماسی اقتصادی، رصد مسائل مردم و پاسخگویی به مردم، رفع موانع تولید، پیگیری مسئله مسکن، بحران جمعیت، فعال کردن مجدد پروژه‌های  عمرانی، ترمیم حقوق بازنشستگان و درآمدهای اقشار ضعیف مورد بررسی قرار گرفت.


حاضران در نشست بر مطالبه از دولت برای انجام وظایف خود در حل مسائل مردم تأکید کردند.


محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: در مجلس باید بر اساس یک فهم مشترک عمل کنیم و مهمترین مبنا برای رسیدن به این فهم مشترک نقشه راهی است که رهبر انقلاب در پیام خود به مجلس و رهنمودهای ایشان براى نمايندگان مجلس تبيين كردند.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته