دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1399 - 11:13
معاون دانشگاه آزاد اسلامی تیران:

کلاس‌های عملی دانشجویان با برنامه‌ریزی دقیق در حال برگزاری است

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران از برنامه‌ریزی دقیق به‌منظور برگزاری کلاس‌های عملی این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 502818
IMG_0366.JPG

محسن حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تیران درباره نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران اظهار کرد: کلاس‌های آزمایشگاه و کارگاهی این واحد دانشگاهی بعد از امتحانات مجازی پایان‌ترم در طول سه هفته در حال برگزاری است.


وی افزود: با توجه به دستور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر برگزاری کلاس‌های عملی به‌صورت حضوری، این واحد دانشگاهی در جلسه شورای آموزشی از مدیران گروه خواست که با رعایت سقف تعداد دانشجو در کلاس‌های عملی و به حداقل رساندن تعداد آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های برگزارشده به‌صورت همزمان اقدام کنند.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران اضافه کرد: بر همین اساس کلاس‌های عملی در سه هفته متوالی با برنامه‌ریزی دقیق آغاز و با توجه به شرایط خاص که به‌دلیل بیماری کرونا در کشور حکم‌فرماست در اطلاع‌رسانی‌های متعدد از طریق پیامک و شبکه‌های مجازی، دستورالعمل برگزاری این کلاس‌ها به استادان و دانشجویان اطلاع‌رسانی شد.


حیدری به آنا گفت: با توجه به اینکه سلامت دانشجویان در ایام برگزاری کلاس‌های عملی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا بر عهده مراکز آموزشی است و برای کمک به مدافعان سلامت در حوزه پزشکی که به‌صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی اعم از استفاده ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و رعایت فاصله اجتماعی را الزامی کرده و از حضور افرادی که درباره این موارد کوتاهی کنند، ممانعت می‌شود.


وی عنوان کرد: در راستای حفظ سلامت افرادی که در دانشگاه حضور دارند از محیط‌های پررفت‌وآمد دانشگاه و محل‌های برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران مطرح کرد: جا دارد از ایثار و فداکاری کادر سلامت کشور در همه شهرستان‌ها و مراکز درمانی شامل پزشکان، پرستاران، بهیاران، پیراپزشکان، بهورزان و کادر بهداشتی و آزمایشگاهی، اورژانس و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و فعالان اداری و ستادی و جهادی و خیرین سلامت مردمی در عرصه مقابله با کرونا قدردانی کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته