دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 15:17
در صحن علنی شورای شهر تهران؛

اسماعیل دوستی: وضعیت درختان پارک لویزان نگران‌کننده است

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران از وضعیت درختان پارک ویزان اظهار نگرانی کرد و گفت: درختان این پارک به دلیل نامشخصی در حال از بین رفتن است و احتمال سقوط درختان آن وجود دارد.
کد خبر : 50276

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اسماعیل دوستی در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری خارج از دستور به با اشاره به وضعیت پارک لویزان اظهار کرد: بنده به تازگی گذری از پارک لویزان داشتم و به تازگی مشاهده کردم که درختان این پارک در حال از بین رفتن است.


وی با بیان اینکه از آقای حقانی یا حافظی می‌خواهم بازدیدی از این پارک داشته باشند، افزود: بنده نمی‌دانم علت بروز این مسئله چیست آیا عده‌ای به دنبال منافع خود هستند یا خیر ولی معتقدم مشکلی ایجاد شده چرا که ریشه اکثر درخت‌ها بیرون افتاده و احتمال سقوط درختان وجود دارد.


عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران به ارائه گزارش شورایاران در صحن شورای شهر پرداخت و گفت: چه اشکالی دارد که گاهی جلسات شورای شهر را در شورایاری‌های محلات برگزار کنیم و در جمع آنها حضور داشته باشیم.


مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز ضمن بیان نکاتی درباره رونق بخشیدن به وضعیت شورایاری‌ها، گفت: پیشنهاد می‌کنم هر 15 روز یک بار شورایاران از ساعت 8 صبح در جلسه حضور یابند و به ارائه گزارش بپردازند که این پیشنهاد چمران به رأی گذاشته شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته