دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 13:11
در گفت‌وگو با آنا

پیمان رجبی: لیلا تصمیمی برای بازگشت به ورزش حرفه‌ای ندارد/ از نظر روحی و روانی بهم ریخته است

همسر بانوی دوومیدانی‌کار کشورمان‌ گفت: با وجود امکاناتی که فدراسیون در اختیار لیلا رجبی گذاشت اما تصمیم او جدی است و برنامه ای برای بازگشت به ورزش حرفه ای ندارد.
کد خبر : 50266

به گزارش خبرنگار ورزشی‌ آنا، لیلا رجبی تصمیم گرفته دیگر تلاشی برای حضور در المپیک نکند. او که سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو را کسب کرده به دلیل بی‌توجهی مسئولان فدراسیون دوومیدانی و وزارت ورزش این تصمیم را گرفته است چرا که آنها نتوانسته‌اند شرایطی را فراهم کنند که وی بتواند تمرینات آماده‌سازی‌اش را دنبال کند. بعد از صحبت های رجبی مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی با این ورزشکار جلسه ای گذاشت و قرار بر این شد که با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز این بانوی دوومیدانی کار تمریناتش را شروع کند.


پیمان رجبی همسر این دوومیدانی کشورمان درباره وضعیت فعلی این ورزشکار و تصمیمش برای بازگشت به ورزش حرفه ای به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: «هفته گذشته جلسه ای با رییس فدراسیون دوومیدانی داشتیم و برنامه های لیلا رجبی هم مورد تایید فدراسیون قرار گرفت. حتی قرار بر این شد که ماهانه مبلغی هم به همسرم اختصاص دهند، اما تصمیم او جدی است و برنامه ای برای بازگشت به ورزش حرفه ای ندارد. در این چند سال همسرم به دلیل مشکلات زیاد و بی مهری مسئولان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارد. در المپیک هم بهترین‌های جهان حاضر می‌شوند و درست نیست او با آمادگی خیلی کم در این بازی‌ها شرکت کند.»


وی افزود: «المپیک یک رویداد جهانی است و هر ورزشکاری برای آن هدفی دارد. برخی از ورزشکاران تنها به کسب سهمیه فکر می کنند، اما «لیلا» قصد داشت در المپیک شگفتی ساز شود و کار مهمی را انجام دهد که متاسفانه با بی مهری های فدراسیون روبه رو شد. در این چند وقت اخیر مشکلات به قدری زیاد بود که او تصمیم گرفت ورزش حرفه ای را کنار بگذارد و تلاشی هم برای المپیک نکند. از طرف دیگر زمان اندکی تا المپیک باقی مانده‌ است. در بهترین زمانی که فدراسیون باید امکاناتی به ما می داد این کار را انجام نداد، به همین دلیل بازگشتش به ورزش حرفه‌ای در این شرایط سخت است.»


رجبی در پایان به تمرینات این ورزشکار اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر لیلا به تنهایی تمرین می کند اما نه با هدف حضور در المپیک بلکه از روی عادت ورزش می کند. شاید روزی دوباره به ورزش حرفه ای برگردد اما در حال حاضر به دلیل مشکلات روحی و روانی از تصمیمش منصرف نخواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته