دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 13:48
حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد:

خانم‌ها باید در ایران بالاترین سطح امنیت را داشته باشند/ ناجا دغدغه امنیت خانم‌ها را در کشور دارد

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در واقع دغدغه حجاب در کشور را دارد زیرا دغدغه امنیت خواهران را نیز برعهده دارد، گفت: خانم‌ها باید در کشور ما در بالاترین سطح امنیت باشند.
کد خبر : 50255

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی فرد در مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با بیان اینکه بدون امنیت هیچ گامی برای اداره و اقتدار دولت‌ها برداشته نمی‌شود، اظهار کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت نقش‌محوری و بی‌بدیلی را دارد و این رسالت بزرگ بر شانه های نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح کشور است. نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوزه ظرفیت های بسیار بالایی را از خود به جای گذاشته است. در واقع محصول فعالیت‌های نیروی انتظامی ارتقاء سطح امنیت است و ما از این منظر از کیفیت بالایی برخوردار هستیم.


وی ادامه داد: ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان یکی از حوزه‌های مهم وظایف نیروی انتظامی است. آنها در واقع با تولیدکنندگان ناامنی و ناهنجاری برخورد می کنند، کسانی که ناهنجاری ایجاد می‌کنند باید رصد شوند و با آنها برخورد قانون‌مند صورت گیرد. نهادهای حوزه اصلاح و تربیت و کسانی که از خلق ناامنی ممانعت می‌کنند باید فعالیت دیگری داشته باشند.


نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس، دولت و دستگاه قضا باید از تمام ظرفیت خود برای حمایت از نیروی انتظامی استفاده کند، اضافه کرد:‌حمایت صحیح از نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت و آرامش خاطر و اصلاح رفتارهای نادرست اجتماعی می‌شود. نیروی انتظامی در واقع یکی از مهمترین عوامل فراهم آورنده اجتماعی اخلاقی در کشور و فرهنگ حاکم بر مردم است.


وی با بیان اینکه فرهنگ اسلامی و دینی بر جامعه حاکم است، گفت:‌ ایرانیان به یکسری اصول اعتقاد دارند و براساس آن حرکت می‌کنند حفظ و تعلیم مبانی دینی و تحکیم خانواده یکی از مهمترین گام‌هایی است که باید برای افزایش امنیت اجتماعی برداشته شود. ارتقاء سطح دینداری، ارتقاء امنیت را به دنبال دارد. یکی از وظایف نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها این است که با کسانی که سطح امنیت و دین را در جامعه کاهش می‌دهند و موجب آسیب‌های اجتماعی می‌شوند، برخورد کنند.


نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اصولی که موجب ارتقاء و سطح دینداری می‌شود مسئله مهم و خطیر حجاب است، عنوان کرد: حجاب و دیدگان پاک امنیت خواهران را به دنبال دارد اگر نیروی انتظامی دغدغه حجاب را دارد در واقع دغدغه امنیت خواهران را دارد.


ابوترابی فرد با بیان اینکه خانم‌ها باید در کشور ما در بالاترین سطح امنیت باشند اضافه کرد:‌ حجاب از ارکان تأمین کننده امنیت، احترام و شخصیت است. در واقع پوشش یک زن در ایران، باید مطابق با شئون زن مسلمان ایرانی باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته