دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1399 - 09:23
فرماندار بابل مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکلات زیست محیطی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: از ایده و طرح‌های تحقیقاتی استادان علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برای حل مشکلات زیست محیطی و معضل زباله استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 502542
3dbe04bd-5937-4382-8b62-9ab4b41a967e.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، قربانعلی ولی‌زاده بورا با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در دیدار با سید‌میرالله حسینی و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه اظهار کرد: شهرستان بابل با ۱۷ دانشگاه و مرکز دانشگاهی و 35 هزار دانشجو بزرگ‌ترین قطب علمی و فرهنگی استان مازندران است.
وی افزود: با توجه به جایگاه علمی و وجود نخبگان و فرهیختگان علمی و فرهنگی، دانشگاهیان می‌توانند در برنامه‌ریزی شهری و تصمیم‌‌سازی زیر‌ساخت‌های اجتماعی و اقتصادی به جوانان و مردم این شهر کمک کنند.
فرماندار بابل حضور و فعالیت مدیر جوان و انقلابی در رأس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را یادآور شد و گفت: وی مدیری هوشمند، توانا، اهل تعامل و تحول است که می‌طلبد از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکل طرح ترافیکی شهری، معضل زباله و زیست‌محیطی استفاده کنیم.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی در هر شهر می‌تواند در قالب شرکت فنی و مهندسی در فعالیت و مناقصه‌های شهرداری‌ها و پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تحقیقاتی در موضع آسیب‌های اجتماعی شرکت کند.


حضور فرماندار بابل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل
مقام عالی دولت در بابل بیان کرد: به‌کار‌گیری استادان گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برای دوره‌های آموزشی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور کمک به شهروندان در امر مهم اخلاق‌مداری، رفتار با ارباب رجوع و شناخت آسیب‌های اجتماعی و باورهای دینی مؤثر است.
ولی‌زاده‌بورا ظرفیت بالای مرکز تحقیقاتی رجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را یادآور شد و گفت:  با توجه به زیر‌ساخت فیزیکی که این مرکز تحقیقات دارد با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه ظرفیت یک مرکز علمی و کشاورزی و شیلاتی برجسته در کشور را دارد.


دانشگاه نسل چهارم باید در مسیر حل مسئله گام بردارد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل هم در این دیدار با ارائه گزارش از عملکرد علمی، فرهنگی، عمرانی و پژوهشی این واحد دانشگاهی گفت: این دانشگاه از ظرفیت نیروی انسانی و اجتماعی خوبی برخوردار است و راغب هستیم این توانایی‌ها در جامعه دیده شود.


حضور فرماندار بابل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل
سید‌میرالله حسینی بیان کرد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دانشگاه نسل چهارم باید در مسیر حل مسئله گام برداشته و با رویکرد نو معضلات و مشکلات جامعه را رفع و رجوع کند.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران افزود: دانشگاه آزاد غیر‌انتفاعی است و فقط با شهریه دانشجو فعالیت می‌کند و با تغییر رویکردی که صورت گرفته ضرورت دارد این نهاد علمی با تولید علم و دانش ضمن کمک به مشکلات جامعه کسب درآمد غیر‌شهریه‌ای داشته باشد.
به گزارش آنا، فرماندار ویژه بابل به اتفاق محمد‌باقر علی‌تبار بخشدار گتاب و محمد حاج‌اسماعیلی امیری بخشدار بخش مرکزی بابل ضمن دیدار با سید‌میرالله حسینی رئیس دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام از مجموعه آزمایشگاه‌های دانشکده پزشکی، مجتمع ورزشی یادگار امام (ره) و آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بازدید کردند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته