دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1399 - 16:57
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

شتاب علمی در ایران از میانگین جهانی بالاتر است/ مؤلفه‌ اساسی قدرت چیست؟

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: میانگین استعداد فرزندان و شتاب علمی در کشور از میانگین جهانی بالاتر است که این خود نشان از امید است.
کد خبر : 502473
IMG-20200718-WA0024.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب، حسین رئیسی در آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی میناب گفت: حرکت علمی کشور در سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بسیار درخشان بوده است؛ چراکه با داشتن جوانانی بااستعداد، نخبه و تلاش‌گر می‌توانیم در جایگاه بالاتری قرار بگیریم.


وی افزود: میانگین استعداد فرزندان و شتاب علمی در کشور از میانگین جهانی بالاتر است که این خود نشان از امید است.


بیشتر بخوانید:


شتاب‌‌بخشی به تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حالی با هجمه‌ به شئونات اعتقادی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی  مقابله می‌کنیم که فضای تولید و محتوا به حال خود رها شده است.


زیربنای حرکت توسعه‌ای تربیت نیروی انسانی است


رئیسی توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب  تا امروز پیشرفت قابل توجهی داشته است؛ اما نباید به این قانع باشیم، چراکه رضایت به وضع موجود سبب توقف می‌شود.


وی متذکر شد: زیربنای حرکت توسعه‌ای تربیت نیروی انسانی است که در این باره توسعه علمی و فنی حرف اول را می‌زند و از میان مؤلفه‌های قدرت در دنیا علم و دانش نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کند.


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نقش علم و دانش بسیار پررنگ‌تر بوده؛ گرچه جمعیت هم یکی از مؤلفه‌های اساسی قدرت است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته