دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمار فاجعه‌آمیز قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان

امیر قلعه‌نویی در قامت سرمربی تیم سپاهان نتایج بسیار ضعیفی در بازی‌های خارج از خانه کسب کرده است.
کد خبر : 502386
cover_1440 (1).jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شکست 2 بر یک سپاهان در خانه تراکتور باعث خاموشی شمع قهرمانی زردپوشان اصفهان در این فصل بود تا بار دیگر تیمی که زمانی طوفان زرد آسیا شناخته می‌شد، امیدهایش برای کسب سهمیه آسیا را در خطر نابودی ببیند.


آمار امیر قلعه‌نویی در کسوت سرمربی سپاهان به‌خصوص در این فصل قابل قبول نیست. او فصل گذشته تا هفته پایانی شانس داشت تا با تیمش قهرمان شود و با اختلاف امتیازی اندک نایب قهرمان شد؛ اما در دومین فصل حضور متوالی‌اش روی نیمکت زردپوشان نتایجی ضعیف‌تر گرفته تا جایی که تیمش با 42 امتیاز در رتبه سوم است و اگر تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در دیدارهای معوقه برنده از زمین خارج شوند، سپاهان تا رده پنجم جدول نزول خواهد کرد و آن‌وقت کسب سهمیه آسیایی هم از طریق لیگ برتر غیرممکن می‌شود.


یکی از عوامل مهمی که باعث شد سپاهان که در اوایل فصل صدرنشین نوزدهمین دوره لیگ برتر بود به چنین وضعیت بغرنجی دچار شود، امتیازات فراوانی بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی در خارج از خانه از دست دادند. جالب است که سپاهان در 10 بازی اخیر خارج از خانه‌اش تنها 8 امتیاز به دست آورده است. 2 شکست و هشت تساوی در کارنامه نماینده اصفهان ثبت شده است. 


سپاهان آخرین بار در هفته هفتم لیگ برتر در خانه گل‌گهر سیرجان 2 بر صفر برنده شد و پس از آن برابر پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، شهر خودرو، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن، سایپا و پارس جنوبی جم تن به تساوی داده و مقابل صنعت نفت آبادان و تراکتور مغلوب شده است. 22 امتیازی که از دست رفته تا سپاهان دیگر مدعی قهرمانی نباشد و تنها امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب