دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 09:10
در گفت و گو با آنا

بهنام محمودی: فدراسیون والیبال به دنبال مربی تمام وقت بود/ لوزانو و سیچلو زوج خوبی را تشکیل می‌دهند

بازیکن سابق والیبال ایران گفت: گزینه اول فدراسیون آناستازی بود، اما به دلیل قرارداد او با باشگاهش فدراسیون با لوزانو به توافق رسید.
کد خبر : 50221

بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بیان داشت: «لوزانو یکی از مربیان باتجربه دنیاست و قطعا تجربه فراوان این مربی به درد والیبال ایران می‌خورد. با توجه به حضور سیچلو در ایران و سابقه همکاری زیادی که این مربی با لوزانو دارد و همچنین هم‌زبانی این دو مربی، زوج خوبی را برای تیم ملی تشکیل می‌دهند.»


محمودی در خصوص به توافق نرسیدن فدراسیون با آناستازی برای هدایت تیم ملی گفت: «فدراسیون به دنبال گزینه‌ای بود که بتواند تمام ‌قت درخدمت تیم ملی باشد و گزینه اولش هم آناستازی بود، اما این مربی با تیم باشگاهی خودش تا 2017 قرارداد داشت و نمی‌توانست، هم‌زمان در دو تیم مربیگری کند. فدراسیون برای رسیدن به اهدافش که حضور در المپیک است، نیاز به یک مربی داشت که تمرکزش را معطوف تیم ملی کند و لوزانو گزینه مناسب فدراسیون از این نظر بود.»


کارشناس والیبال ایران درباره حضور کادر ایرانی در کنار لوزانو و سیچلو برای هدایت تیم ملی افزود: «فدراسیون باید به دنبال گزینه‌های ایرانی در کنار لوزانو باشد و باید در انتخاب مربیان ایرانی کسانی را مدنظر قرار دهد که هم به علم روز والیبال دنیا آشنایی داشته باشند و هم جوان باشند تا در کنار لوزانو به دانش مربیگری آنها اضافه شود و بتوان در آینده از وجود مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی استفاده کرد.»


بازیکن سابق تیم ملی والیبال در مورد گزینه هایی ایرانی که شانس حضور در کادر فنی تیم ملی را دارند،گفت:« مربیان جوان زیادی در حال حاضر در والیبال کشور مشغول هستند. فدراسیون باید چندین گزینه را برای هدایت انتخاب کند و از میان آنها دو الی سه نفر را برای حضور در کادر فنی استفاده کند. به نظر من اکبری، عطایی، مومنی مقدم و محمد ترکاشوند گزینه‌هایی هستند که می‌توانند در کنار لوزانو در تیم ملی قرار بگیرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته