دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 14:39
طباطبایی در گفت‌وگو با آنا:

طبق استعلامات وزارت اطلاعات، مهدی هاشمی ارتباطی با یزدان‌پناه نداشته است/ موکلم در آستانه تبرئه قرار دارد

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت که موکلش نه تنها با وجود ادعاهای برخی، با یزدان‌پناه ارتباطی نداشته است، بلکه در آستانه تبرئه شدن قرار دارد.
کد خبر : 5022

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره ادعاهای اخیر برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه «مهدی هاشمی با فردی به نام عباس یزدان‌پناه - که بر اساس ادعاهای برخی پشت پرده بسیاری از فسادها بوده - ارتباط داشته است»، اظهار کرد: در زمانی که موضوع ارتباط مهدی هاشمی با یزدان‌پناه مطرح شد، استعلام لازم از وزارت اطلاعات صورت گرفت و مشخص شد که مهدی هیچ ارنباطی با یزدان‌پناه نداشته است.


وی افزود: همچنین علاوه بر این، در تحقیق و تفحص مجلس نیز آمده است که مهدی هاشمی هیچ‌گونه ارتباطی با یزدان‌پناه نداشته است.


وکیل مدافع مهدی هاشمی تصریح کرد: عباس یزدان‌پناه به قتل رسیده است و برخلاف ادعاهای آقای توکلی که می‌گوید یزدان‌پناه به شکل مشکوکی به قتل رسیده، قاتل او مشخص است، مسئولان در جریان هستند و تحقیقات ادامه دارد.


طباطبایی همچنین درباره هیاهوی این روزهای عده‌ای در مقابل مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: جلسات دادگاه مهدی هاشمی به پایان رسیده است و موکلم در آستانه تبرئه شدن قرار دارد؛ از این رو عده‌ای می‌خواهند با هر وسیله‌ای این امر را تغییر دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته