دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیونل مسی:

هواداران بارسلونا ناراحت و عصبانی هستند/ با این وضعیت از لیگ قهرمانان هم حذف می‌شویم

فوق ستاره بارسلونا گفت: هواداران حق دارند که ناراحت و عصبانی باشند چون خلاف خواسته آن‌ها عمل کردیم و عملکرد خوبی نداشتیم.
کد خبر : 502181
Lionel-Messi-2.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شکست 2 بر یک خانگی بارسلونا مقابل اوساسونا که 10 نفره شده بود فاصله این تیم را با رئال مادرید که با برتری مقابل ویارئال قهرمانی در این فصل را یک هفته مانده به پایان مسابقات مسجل کرد و باعث ناراحتی و خشم شدید لیونل مسی شد.


فوق ستاره آرژانتینی به خبرنگاران اسپانیایی در پایان مسابقه گفت: در حد بارسلونا بازی نمی‌کنیم و انتقادات اول از همه باید از نحوه بازی بازیکنان شروع شد. البته که باید خیلی چیزها در تیم تغییر کند چون در اندازه بارسلونا بازی نمی‌کنیم و حریفان با آنالیز دقیقی که از ما دارند به هدفشان دست پیدا می‌کنند. 


وی افزود: انتظار از بارسلونا پیروزی در تمامی دیدارهاست و خواسته‌ای معقول به نظر می‌رسد اما خلاف توقع همگان عمل می‌کنیم و در مقابل رئال مادرید بدون اشتباه کارش را انجام داد و حتی یک امتیاز هم در 10 بازی اخیر از دست نداد. خیلی چیزها باید تغییر کند تا بتوانیم همان تیم خوب گذشته شویم. اگر با همین روند پیش برویم در لیگ قهرمانان اروپا هم خیلی زود حذف می‌شویم و به قهرمانی نمی‌رسیم.


مسی یادآور شد: ناراحتی‌ام پس از به ثمر رسیدن گل به خاطر این بود که مدت زیادی در گلزنی موفقیت گذشته را نداشتم. اگر نواقص خود را خیلی زود رفع کنیم در لیگ قهرمانان شانس برتری داریم و پس از آن دیگر هواداران که از ما ناراحت و عصبانی هستند خوشحال خواهند شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته