دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 11:20
اجرای طرح «هبه کتاب» در فرهنگ‌سرای خاتم (ص)

تهرانی‌ها به مناطق محروم کتاب هدیه می‌کنند

«هبه کتاب» عنوان طرحی است که به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از سوی کتابخانه‌های منطقه ۱۸ تهران برگزار می‌شود و در قالب آن کتاب‌های جمع‌آوری شده به مناطق محروم ارسال می‌شود.
کد خبر : 50217

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، طرح هبه کتاب به منظور ایجاد انگیزه در بین شهروندان برای اهدای کتابهای خوانده شده خود و ترویج فرهنگ اهدای کتاب به کتابخانه‌های مناطق محروم در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش دراین برنامه کتابخانه‌های ۱۵ خرداد، قائم (عج)، فجر، استاد حکیمی، شهرک دانش، شهدای بهداشت، محله صادقیه، خلیج فارس، محله شاد آباد و بوستان نرگس کتابهای اهدایی شهروندان را جمع آوری می‌کنند و به اهداکنندگان معرفی نامه بن خرید کتاب می‌دهند.


کتاب‌های جمع آوری شده توسط کتابخانه ۱۵ خرداد انتقال می‌یابد و پس از تجمیع به کتابخانه‌های محروم استان‌ها تحویل داده خواهد شد.


در روز اول طرح هبه کتاب بیش از ۷۰۰ جلد کتاب توسط کتابخانه‌های منطقه ۱۸ جمع آوری شد.


شعار برنامه‌های هفته کتاب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران «کتاب، یار همدل و همزبان» انتخاب شده و این شعار بر اساس نامگذاری امسال با شعار «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» بوده است.


طرح هبه کتاب تا اول آذر هر روز از ساعت ۸ تا ۱۹ در کتابخانه‌های یاد شده که نشانی و شماره تماس آن‌ها در وبسایت فرهنگ‌سرای خاتم به آدرس http: //khatam. farhangsara. ir قید شده است، ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته