دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استفاده از پتانسیل‌های کرمان باید سرلوحه کار کمیته‌های همایش ملی اقوام و میراث معنوی قرار گیرد

معاون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در جمع شرکت‌کنندگان در جلسه هماهنگی همایش ملی اقوام و میراث معنوی بر استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان کرمان در برگزاری این همایش تاکید کرد.
کد خبر : 50210

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی شکراله زاده در جمع اعضای کمیته‌های اجرایی و علمی همایش ملی فرهنگ اقوام و میراث معنوی که به میزبانی واحد کرمان برگزار می‌شود، با توجه به پتانسیل‌های بسیار بالای فرهنگی در کرمان اظهار کرد: استان کرمان به دلیل وسعت زیاد و تنوع در فرهنگ و اقوام مختلف از ظرفیت‌های بالایی برای معرفی در جشنواره برخوردار است و باید برای استفاده از این ظرفیت‌ها به نحو احسن برنامه ریزی شود.


معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی واحد کرمان تاکید کرد: نکته‌ای که در برگزاری این جشنواره باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از دانشجویان در امر مدیریت جشنواره و همچنین اجراهای صحنه‌ای است .


در ادامه این نشست دکتر مجتبی عرب نژاد مدیر کل فرهنگی این دانشگاه با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری همایش و تغییرات ایجاد شده توضیحاتی درباره این موضوع ارائه داد.


استاد حمید قنبری دبیر اجرایی همایش، دکتر داریوش کاظمی دبیر علمی همایش و استاد سید فوادالدین توحیدی مدیر کمیته اجرای صحنه‌ای همایش نیز به ارائه گزارش درباره این قضیه پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته