دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش تحصیلات عالی در مناطق محروم

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت مناسبی برای گسترش تحصیلات عالی در مناطق محروم دارد.
کد خبر : 502053
IMG-20200716-WA0000.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زابل، علی زینی‌وند صبح امروز در مراسم افتتاح پردیس هامون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل اظهار کرد: حمایت از گسترش تحصیلات عالی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان سیستان و بلوچستان از برنامه‌های اولویت‌دار استانداری است.



معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرایط ویژه استان و بعد مسافت بسیار زیاد در بعضی از مناطق حضور مشتاقان تحصیلات عالی را در مراکز دانشگاهی را با مشکل روبرو کرده و دانشگاه آزاد اسلامی این ظرفیت را دارد که این بعد مسافت را کوتاه کند.


زینی‌وند با اعلام حمایت استاندار و مجموعه استانداری از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ایجاد مراکز آموزشی و پردیس‌های دانشگاهی در مناطق محروم استان تصریح کرد: تا کنون این دانشگاه در این موضوع خوب عمل کرده و عملکرد قابل تحسینی ارائه کرده است.


وی ارائه رشته‌های فنی، کاربری و رشته‌های مرتبط با ظرفیت‌های مرز و مناطق آزاد در این پردیس‌ها را خواستار شد و افزود: در آینده نزدیک با تصویب منطقه آزاد سیستان فرصت‌های شغلی بسیاری برای رشته‌های مرتبط با مرز و بازرگانی ایجاد خواهد شد که تامین نیروی متخصص بر عهده مراکز دانشگاهی خواهد بود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

برچسب ها: هامون
ارسال نظر
قالیشویی ادیب