دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1399 - 09:16
میرتاج‌الدینی در گفتگو با آنا:

ارائه بسته اقتصادی از سوی مجلس تقابل با دولت نیست/ نظرات مسئولان دولتی بدون حب و بغض سیاسی لحاظ می‌شود

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه طرح اقتصادی رئیس مجلس در راستای تعامل با دولت برای رفع مشکلات مردم بوده است، گفت: برای بررسی این طرح بدون حب و بغض سیاسی نظرات مسئولان دولتی اخذ می‌شود.
کد خبر : 502025

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به طرح اقتصادی مطرح شده از سوی رئیس مجلس گفت: ارائه چنین برنامه‌ای از سوی مجلس تقابلی با کار دولت نبوده و در راستای تعامل با قوه مجریه تلقی می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه ارائه طرح از سوی مجلس در خصوص امور جاری کشور و رفع مشکلات آن طبق قانون اساسی انجام می‌شود، افزود: با توجه به چکش‌کاری‌هایی که در خصوص طرح‌ها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس صورت می‌گیرد به‌طور حتم خروجی کار برای رفع مشکلات کشور مثمرثمر واقع خواهد شد.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص تعامل هرچه بیشتر مجلس و دولت تصریح کرد: هر چند طرح اقتصادی مجلس از سوی رئیس قوه مقننه مطرح شده، اما به‌طور حتم در حین بررسی آن در کمیسیون‌های تخصصی نظر دولت نیز اخذ شده و با تعامل کامل آماده ابلاغ و در نهایت اجرا خواهد شد.


میرتاج‌الدینی با بیان اینکه نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس قصد کمک به دولت را داشته و بدون بغض یا نگاه سیاسی در پی رفع مشکلات هستند، گفت: نگاه مجلس در راستای حل مشکلات مردم هم‌فکری با دولت بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر نماینده‌ای در موضوعی ورود کرده و حتی گاهی با لحن تند نیز درباره دولت اظهارنظر می‌کند قطعاً قصد دشمنی با مسئولان را ندارد.


نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان در رابطه با مشکلات اقتصادی مردم طرح‌های مختلفی را در دست تدوین دارند، عنوان کرد: خوشبختانه تعامل مثبتی شکل گرفته و رفع مشکلات مردم در اولویت است.


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته