دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خواجه‌ وند:

هیچ خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند/ گزارش‌های نیمه موثق بیشتر از خود پرونده تحت فشارم می‌گذارد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در درباره پایان مهلت سرخپوشان برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: درباره این خبر بزرگنمایی شده است و امروز پاسخ فیفا را دادیم با این وضعیت باشگاه با خطری مواجه نیست.
کد خبر : 502012
1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی خواجه‌ وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در درباره پایان مهلت سرخپوشان برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: درباره این خبر بزرگنمایی شده است. پیرو دعوای مطرح شده بین باشگاه و برانکو به این پرونده پاسخ داده و به دادگاه CAS اعتراض کردیم.


این دادگاه روند شکلی هم دارد و وقتی اعتراضی را مطرح می‌کنید، باید ضمائم خود را هم ارسال کنید.


او افزود: فیفا از ما درباره ارسال ضمائم سوال پرسید و امروز پاسخ فیفا را دادیم. با این وضعیت باشگاه با خطری مواجه نیست.


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه دنبال مصالحه با برانکو است و صرف نظر از نتیجه دعوی، پیگیر حل موضوع از طریق مذاکره هستیم. همزمان پرونده مطرح شده در CAS هم مدیریت می‌شود و این موضوع هم با کمترین هزینه و بهترین شکل انجام می‌شود.


جوابیه وکیل برانکو به ادعای رسول پناه و باشگاه پرسپولیس


خواجه وند گفت: گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد. باور کنید اینگونه اخبار شرایط را برای ما سخت و تصمیم گیری را مشکل می‌کند. برخی‌ها هم می‌گفتند چرا از این پرونده دفاع کردید.


وی افزود: بار‌ها گفته ام باشگاه پرسپولیس ۶ ماه قبل حتی امکان پرداخت حداقلی را هم نداشت، اما اکنون امکان مذاکره و پرداخت وجوه را به بهترین شکل دارد. این پرونده تاکنون مدیریت شده است. نتیجه دعوا و اینکه رای علیه ما صادر شود بحث دیگری است. من شرایط مدیریت باشگاه را هم در نظر می‌گیرم، اما اگر کار به اینجا نمی‌رسید، ۶ ماه قبل پرسپولیس با محرومیت مواجه می‌شد.


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: موضوع مورد مطالبه برانکو در ابتدا یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو بود، اما اکنون با دفاعیات صورت گرفته یک میلیون و ۵۰ هزار یورو است.


وی ادامه داد: این نگاه به دعوا‌های مطروحه علیه تیم‌های ایرانی، ملی و حرفه‌ای نیست. همین خبری که امروز پخش شد برای ما و هواداران ایجاد نگرانی و استرس می‌کند. اعتراض حق پرسپولیس است و فیفا هم پس از طرح اعتراض می‌گوید کپی مدرک را هم بفرست.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته