در کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما تصویب شد؛
بازنگری در شیوه حمایت از اکران آنلاین / فیلمهای متقاضی اکران 60 میلیون هزینه تبلیغات دریافت میکنند
دهمین جلسه کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما بر تعیین ساز و کاری مشخص و مدون برای آکران آنلاین فیلمها و بازنگری در شیوههای حمایتی از آثار عرضه شده در سامانههای وی او دی تاکید کرد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان سینمایی، در دهمین جلسه کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما حمایت از تبلیغات فیلم های اکران شده تا شهریور ماه مصوب شد.
در این جلسه که با حضور حسین انتظامی برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسات گذشته مقرر شد فیلم هایی که تا قبل از آغاز ماه محرم اکران می شوند با تشخیص شورای صنفی نمایش مبلغ 600 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه تبلیغات دریافت کنند.
همچنین در این جلسه که اعضای شورای صنفی نمایش نیز حضور داشتند بر تعیین سازوکاری مشخص و مدون برای آکران آنلاین فیلمها و بازنگری در شیوه های حمایتی از آثار عرضه شده در سامانه های وی او دی تاکید شد.
انتهای پیام /4143/
انتهای پیام/
در گفتگو با آنا بیان شد؛
«تومان» همچنان در پی اکران آنلاین/ سعدی: پشیمان نمیشوم!
اینجا کسی ریسک نمیکند؛
فیلم متقاضی اکران آنلاین از سینما سر درآورد/ شاید نام پرستویی کارساز افتد!
صحرا اسداللهی در گفتگو با آنا:
«پسرکشی» یک آسیبشناسی اجتماعی است/ از کمدیالوگبودن نقش نگران نیستم
با مجموع بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش؛
سه فیلم سینمایی به پایان اکران آنلاین رسیدند
با استفاده مجدد از زبالههای زیستی: