دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سرپرست‌ تیم ملی فوتسال بانوان: درباره اعزام نیلوفر اردلان به گواتمالا هنوز تصمیمی گرفته نشده است

المیرا ثمینی‌پور گفت: نیلوفر اردلان هم مانند دیگر بازیکنان در اردو تیم ملی به سر می برند و هنوز در مورد اعزام وی به گواتمالا تصمیمی گرفته نشده است.
کد خبر : 50185

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان جهت شرکت در جام جهانی کوچک گواتمالا در کمپ تیم های ملی آغاز شده است. ملی پوشان پس از تمرینات خود زیر نظر کادر فنی 27 آبانماه تهران را به مقصد کشور گواتمالا ترک می کنند.


المیرا ثمینی‌پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان درباره شرایط فعلی این تیم به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: «بازیکنان هم‌اکنون در اردو به سر می برند و شرایط خوبی دارند و به صورت فشرده در حال تمرین هستیم. فردا ایران را به مقصد گواتمالا ترک خواهیم کرد و قرار است با سه پرواز ابتدا به آلمان برویم، سپس مکزیک و در نهایت به گواتمالا برسیم. امیدوارم که شرایط خوب پیش برود و بتوانیم در این مسابقات با دست پر به ایران برگردیم.»


وی همچنین به وضعیت نیلوفر اردلان کاپیتان تیم اشاره کرد و گفت: «نیلوفر اردلان هم از نفراتی است که به تیم ملی برای شرکت در این مسابقات دعوت شد. او هم مانند دیگر بازیکنان در اردو به سر می برد. در حال حاضر وضعیت وی مشخص نیست و در مورد اعزام این بازیکن به گواتمالا هنوز تصمیمی گرفته نشده است. در مجموع 16 بازیکن به این مسابقات اعزام می شوند که از بین آنها دو بازیکن خط خواهند خورد.»


مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا از سوم آذر به میزبانی گواتمالا برگزار می شود که ملی پوشان فوتسال کشورمان با تیم های برزیل، پرتغال و کاستاریکا در گروه A به رقابت با یکدیگر می پردازند.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:


۲۴ نوامبر (۳آذر)


برزیل – کاستاریکا


ایران – پرتغال


اسپانیا – روسیه


گواتمالا – ژاپن


۲۵ نوامبر (۴ آذر)


پرتغال – کاستاریکا


ایران – برزیل


ژاپن – اسپانیا


گواتمالا – روسیه


۲۶ نوامبر (۵ آذ)


کاستاریکا – ایران


پرتغال – بریل


روسیه – ژاپن


گواتمالا – اسپانیا


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته