دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عواقب بازگشت منچسترسیتی به لیگ قهرمانان اروپا

بازگشت تیم منچسترسیتی به لیگ قهرمانان اروپا با عواقبی همراه شده است.
کد خبر : 501765
City.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش CAS رأی اتحادیه فوتبال اروپا مبنی بر ممنوعیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا را لغو کرده و تنها به جریمه 10 میلیون یورویی سیتی‌زن‌ها اکتفا کرد.


بازگشت منچسترسیتی باعث اعتراض تیم‌های مدعی لیگ برتر انگلیس شده است و حتی در این میان لیورپول که با فاصله‌ای زیاد و چندین هفته زودتر جشن قهرمانی را در این رقابت‌ها برگزار کرد نیز از این تصمیم ناراحت است. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بخشش منچسترسیتی را روز خوبی برای فوتبال ندانست.


نایب قهرمانی منچسترسیتی در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس مسجل است و این موضوع باعث اعتراض سرمربیان تیم‌هایی که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را با حضور سیتی‌زن‌ها از دست می‌دهند، شده است. سرمربیان تیم‌های چلسی، لسترسیتی، منچستریونایتد، ولورهمپتون، شفیلد یونایتد،  تاتنهام، آرسنال و برنلی به اشکال مختلف گلایه خود را از بازگشت منچسترسیتی به لیگ قهرمانان اروپا نشان داده‌اند، چون این تیم‌ها در صورت حضور در رتبه پنجم هم به لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کردند اما این اتفاق با بخشش ممنوعیت منچسترسیتی رخ نخواهد داد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته