دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 10:08

انتصاب دو تن از مسوولان واحد سنندج در پست‌های استانداری کردستان

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با حکم استاندار کردستان به عنوان عضو کارگروه توسعه مدیریت استانداری کردستان منصوب و مدیر روابط عمومی این دانشگاه نیز عضو کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان شد.
کد خبر : 50175

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالمحمد زاهدی در راستای اجرای مصوبات شورای عالی اداری کشور مبنی بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی توسعه مدیریت در دستگاه‌های اجرایی، به موجب ابلاغی دکتر عادل صلواتی، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به عنوان عضو کارگروه توسعه مدیریت استانداری کردستان منصوب شدند.


در متن ابلاغیه این انتصاب از سوی استاندار کردستان، ابراز امیدواری شده است که صلواتی با تلاش در راستای اتخاذ ساز و کارهای تصمیم گیری مناسب در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، در مسیر تحقق توسعه پایدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجبات ایجاد تحول و اجرایی شدن نقشه راه اصلاح نظام اداری فراهم کنید.


به مناسبت صدور این حکم برای همکار عضو هیأت علمی و هیأت رئیسه واحد دانشگاهی سنندج که به تناسب شایستگی، تخصص و دلسوزیهای مسبوق به سابقه صلواتی در حوزه تلاش برای توسعه دانش‌بنیان مدیریت در استان و کشور حاصل آمده است؛ روابط عمومی واحد سنندج به نیابت از سوی رئیس واحد، مسئولین دانشگاهی، اساتید، کارکنان و دانشجویان، با قدردانی از استاندار کردستان بخاطر حسن انتخاب و اعتمادی که به شخصیت‌های علمی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کردستان دارند، انتصاب شایسته عادل صلواتی را تبریک گفته و از پروردگار توفیق اثرگذاری کارآمد وی در تمهید زمینه های علمی برای توسعه مدیریت در استان کردستان را مسئلت دارد.


همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج عضو کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان کردستان شد.


با حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان کردستان، داریوش راشدنسب به عنوان عضو کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات استان کردستان منصوب شد.


در حکمی از سوی علیرضا آشناگر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان و رئیس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، داریوش راشدنسب، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و نایب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات استان را به عضویت کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این ستاد در استان کردستان منصوب شد.


در متن این حکم آشناگر با تأکید بر کار اصلی این کمیته که تلاش برای استفاده مناسب از ظرفیت و فضای رسانه‌ای استان در عرصه تبلیغات انتخاباتی با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم، در سایه همکاری و تعامل مسئولان ستاد انتخابات و اصحاب رسانه تلقی شده است، با اتکا به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، رعایت دقیق قانون و حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس مورد تأکید قرار گرفته است.


روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به مناسبت صدور این ابلاغ برای مدیر همکار این واحد در انجام وظیفه محوله آرزوی توفیق و سربلندی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته