دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1399 - 15:26

تفاهم‌نامه مرکز بازرسی با دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان منعقد شد

تفاهم‌نامه عملکردی مرکز نظارت و ارزیابی با دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان منعقد شد.
کد خبر : 501700
N83255823-72924062.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه عملکردی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به امضای طرفین رسید.


عنایت‌الله ملکی‌تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری جلسات خبرگی در تدوین محتوای نظام­‌نامه، شاخص­‌ها را محصول یک ارتباط تعاملی بین حوزه‌­های مختلف سازمان عنوان کرد و گفت: تدوین و اجرای نظام جامع ارزیابی عملکرد در دانشگاه نقشه راهی جهت ارتقا و تداوم فعالیت‌­ها است. با انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها امکان ارزیابی همه‌جانبه و تخصصی­‌تر بخش­‌های مختلف دانشگاه فراهم شده است.


در ادامه علیرضا فیروزفر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینک نظام جامع ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی کمک بزرگی در راهبری واحدهای سراسر کشور است، گفت: مشارکت حداکثری اعضای هیئت­ علمی در عرصه‌­های مختلف لازمه ارتقای عملکرد و تحقق دستیابی به دانشگاه‌­های نسل سوم و چهارم است.


همچنین محمد محمدی، قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی هدف اصلی تدوین نظام جامع ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی را کمک به رؤسای واحدها در جهت رصد وضعیت و برنامه‌­ریزی دقیق به منظور ارتقای جایگاه واحدها دانست.


وی تأکید کرد: رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با ادارات کل نظارت مناطق مستقر در سراسر کشور به منظور تحقق شاخص­‌ها همکاری کنند.


در ادامه علیرضا طوسی معاون نظارت و ارزیابی عملکرد، ضمن ارائه گزارش مختصری از فرآیند بررسی و نهایی شدن شاخص­‌های استان زنجان، از همکاری رؤسا و دست‌اندرکاران امر در سطح استان قدرانی کرد و گفت: در ماه جاری بررسی و نهایی‌­سازی شاخص­‌های چند استان دیگر تکمیل و آماده­ عقد تفاهم می‌شود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته