دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، میزبان دور نهایی لیگ برتر کبدی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در روز نخست مسابقات دور نهایی لیگ برتر کبدی کشور گفت: دور نهایی لیگ برتر کبدی کشور از امروز سه‌شنبه 26 آبان به میزبانی واحد زاهدان آغاز شد.
کد خبر : 50166

امین‌رضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در قالب شش تیم از استان‌های تهران، مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و خوزستان در مجموعه ورزشی معلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به مصاف یکدیگر می‌روند تا نفرات اول تا سوم قهرمانی کبدی کشور مشخص شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: دور نهایی لیگ برتر کبدی کشور از امروز به مدت سه روز در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود و تیم کبدی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از مسابقات حضور دارد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بیان کرد: تیم کبدی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان توانسته است با عملکرد و بازی مطلوب و چشم‎گیر خود در دوره‎های گذشته خوش بدرخشد و موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور در سال 93 شود.


این مسئول عنوان کرد: دور نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی کشور امروز با حضور عباس اورسجی دبیر فدراسیون کبدی ایران، حسین ثوری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین در مجموعه ورزشی معلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان آغاز شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته