دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1399 - 12:45
عسگری تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد اتاق فکر در سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی

معاون هماهنگی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت ایجاد اتاق فکر در این سازمان تأکید کرد.
کد خبر : 501644

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سما، روح اله عسگری درخصوص جلسه ویدئوکنفرانس برنامه عملیاتی و بودجه که با حضور دبیران شوراهای نظارت و هماهنگی سمای استان‌ها برگزار شد، گفت: در این جلسه برنامه عملیاتی در شرایط کرونا، راهکارهای لازم جهت کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای و تأثیر شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها در جذب دانش‌آموزان را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.


وی با تأکید بر ضرورت ایجاد یک اتاق فکر در مجموعه سما، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها قصد داریم پل ارتباطی باشیم و بتوانیم با اشتراک‌گذاری راهکارها و متدهای انجام شده در استان‌ها، ایده‌های جمعی را عملیاتی کنیم و با هم‌افزایی در کنار کیفیت مدارس، به جذب بیشتر دانش‌آموز دست یابیم. با بازنگری و مرور گذشته می‌توانیم با اشراف کامل به تمام نقاط قوت و ضعف سیستم، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.


معاون هماهنگی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تأثیر ارتباط مستقیم مدیران مدارس سما با خانواده‌های دانش‌آموزان، گفت: با شیوع ویروس کرونا، خانواده‌ها با چالش‌های متعددی روبرو شده‌اند که مدیران مدارس در راستای اجرای ارتباط مؤثر با برنامه‌ریزی و طرح‌های مختلف می‌توانند این دغدغه‌ها را از خانواده‌ها دور کنند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان سما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته