دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار با تشکل دانشجویی جمعیت اسلامی

رئیس واحد بردسیر: پویایی و نشاط تشکل‌های دانشجویی، زمینه‌ساز تعالی فرهنگی دانشگاه است

دکتر وحید خطیبی، تشکل‌های دانشجویی را یکی از ارکان مهم یک دانشگاه برشمرد و گفت: در راستای تحقق اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی و با دراختیار گذاشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری، همواره حامی تشکل‌های دانشجویی هستیم.
کد خبر : 50158

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در دیدار با تشکل دانشجویی جمعیت اسلامی با تاکید بر اینکه تشکل‌های دانشجویی باید در چارچوب مقررات و آیین نامه‌ها، فرهنگ و روحیه مطالبه‌گری را در جامعه نهادینه کنند، افزود: تشکل‌های دانشجویی، بازوی مدیریتی ریاست دانشگاه هستند.


خطیبی، تشکل‌های دانشجویی را پل ارتباطی بین دانشجویان و مدیریت دانشگاه عنوان کرد و گفت: مشکلات اقتصادی نباید موجب شود تا از پرداختن به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی غافل شویم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: تشکل های دانشجویی باید درباره تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب، راهکار ارائه کنند.


وی به نقش مثبت تشکل‌های دانشجویی در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پایان سال جاری برگزار خواهد شد نیز تاکید کرد و گفت: بنا به ابلاغ ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه در انتخابات از گروه خاصی جانبداری نخواهد کرد و موضع بی‌طرفانه‌ای را اتخاذ کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از تشکل‌ها خواست زمینه مشارکت حداکثری اقشار جامعه به ویژه دانشجویان را در انتخابات فراهم کنند و بیان کرد: تشکل‌ها می‌توانند در چارچوب قوانین و مقررات، نسبت به پویایی سیاسی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مشارکت فعالی داشته باشند.


در ادامه این دیدار، امین معین الدینی، دبیر جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز درباره فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های آینده این تشکل گزارشی را ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته