دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1399 - 12:57
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با آنا:

درصورت تغییر زمان برگزاری آزمون‌های وزارت علوم آزمون‌های وزارت بهداشت نیز تغییر خواهد کرد

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: درصورت تغییر زمان برگزاری آزمون‌های وزارت علوم آزمون‌های وزارت بهداشت نیز تغییر خواهد کرد.
کد خبر : 501186
_S0K0744.jpg

سید سعید هاشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت نیز تابع تصمیم ستاد مبارزه با کروناست و در صورتی‌که زمان برگزاری آزمون‌های وزارت علوم تغییر کند در پی آن زمان برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت نیز تغییر خواهد کرد.


وی درباره حضور بیماران کرونایی در آزمون‌ها گفت: اینکه بخواهیم برای افرادی‌که در آی‌سی‌یو بیمارستان حضور دارند، آزمون برگزار کنیم، غیرمنطقی است و اصلا امکان آن وجود ندارد.


رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره برگزاری آزمون برای داوطلبانی که از حال عمومی مناسب‌تری برخوردارند و در خانه یا بیمارستان هستند، بیان کرد: برای این افراد هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.


براساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا آزمون دوره دکتری پزشکی در روزهای 27 تا 30 تیرماه برگزار خواهد شد.


پیش از این قرار بود این آزمون الکترونیکی برگزار شود ولی بعداً تصمیم مرکز سنجش آموزش کشور درباره نحوه برگزاری این آزمون تغییر کرد و این آزمون حضوری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته