دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رحمان احمدی: عیار استیماچ نیم فصل دوم مشخص می‌شود/ با پرسپولیس مذاکره نکردم

دروازه‌بان سپاهان گفت: عیار واقعی استیماچ در نیم فصل دوم مشخص می شود و امیدوارم با او به قهرمانی لیگ برسیم.
کد خبر : 50115

رحمان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص حضور استیماچ در سپاهان و شرایط این باشگاه گفت:«با تغییر و تحولات صورت گرفته در کادر فنی باشگاه و حضور استیماچ در سپاهان، تفکر جدیدی در تیم شکل گرفته است. چند روزی است که با این مربی مشغول تمرین کردن هستیم و روز گذشته هم با نظر استیماچ، دو مربی خارجی به تمرینات اضافه شدند و امیدوارم با حضور کادر فنی جدید، سپاهان صدر جدول را پس بگیرد.»


وی در مورد کیفیت فنی سرمربی جدید سپاهان و اینکه استیماچ می تواند این تیم را به عنوان قهرمانی این فصل برساند، گفت: «استیماچ مدت کوتاهی است که مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته و تنها چند جلسه است که تیم را تمرین داده‌ است. تا پایان نیم فصل اول در مورد عملکرد او نظر قطعی نمی توان داد، اما عیار کار استیماچ در نیم فصل دوم مشخص می شود و امیدواریم با هدایت او سپاهان به قهرمانی در این فصل برسد.»


دروازه بان سپاهان در مورد شایعات اخیر مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس افزود: «هیچ مذاکره ای از سوی مسئولان پرسپولیس با من نشد و این خبر صحت ندارد. در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم، با این تیم قرارداد دارم و هیچ مشکلی هم با باشگاه سپاهان ندارم که بخواهم به باشگاه دیگری بروم.»


بازیکن سابق تیم ملی در خصوص حذف از لیست کی روش بعد از مسابقات جام جهانی برزیل، گفت:« من در مورد کنار گذاشتنم از تیم ملی صحبت کردم و نمی خواهم بیشتر به این موضوع بپردازم. در هر صورت کی‌روش در آن مقطع زمانی به من نیاز داشت و من هم برای تیم ملی به میدان رفتم و الان هم بازیکنانی هستند که نظر کی روش را جلب کردند و من از تیم ملی کنار رفتم و از این نظر هم مشکلی ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته