دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رکورد خارق‌العاده در انتظار پرسپولیس/ ادامه بیگانگی سرخ‌پوشان با شکست

پرسپولیس در 15 بازی گذشته مغلوب حریفان نشده و به دنبال ثبت آماری فوق‌العاده است.
کد خبر : 501019
32007.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایطی که حواشی مختلفی در لیگ برتر فوتبال ایران و دیگر مسابقات باشگاهی وجود دارد که باعث شده جذابیت مسابقات تا حدود بسیار زیادی فروکش کند و علاقه‌مندان به فوتبال در ایران از برگزاری رقابت‌های داخلی دلزده می‌شوند، این تیم پرسپولیس است که با کسب پیروزی‌های متوالی به دنبال ثبت رکوردی خارق‌العاده به نام خود است.


سرخ‌پوشان پایتخت آخرین بار روز اول آذر 98 با سرمربیگری گابریل کالدرون در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر مغلوب نفت مسجدسلیمان شدند. پس از قبول این شکست، پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان (دو بار)، ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان، سایپا، پارس جنوبی جم، شهرداری ماهشهر، نساجی مازندران، تراکتور، سپاهان (با رأی کمیته انضباطی)، شهر خودرو، پیکان، شاهین بوشهر و ماشین‌سازی به پیروزی رسیدند تا در 14 مسابقه برنده شوند.


در این میان تنها دیداری که پرسپولیسی‌ها برنده از زمین خارج نشدند، مقابل استقلال بود که در آخرین لحظات مسابقه موفق شدند بازی را به تساوی بکشند و با این حساب 15 مسابقه است که سرخ‌های پایتخت برابر حریفان مغلوب نشده‌اند. جای تردیدی نیست که رمز موفقیت پرسپولیس به حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت این تیم بازمی‌گردد. این مربی کروات شخصیت و صلابت گمشده پرسپولیس را به این تیم بازگرداند و باعث شد تا سرخ‌ها، قهرمانی‌های متوالی را رقم بزنند.


بدون هیچ‌گونه شکی این فصل نیز پرسپولیس چند هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر بر کرسی قهرمانی خواهد نشست و سرخ‌ها با یحیی گل‌محمدی 4 تا 5 هفته مانده به پایان مسابقات، چهارمین قهرمانی متوالی را جشن می‌گیرند. تا زمانی که هیچ تیم مدعی در لیگ برتر ایران نتواند شرایط بهتری نسبت به سرخ‌های تهران داشته باشد و روند رو به رشدی را طی نکند، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران، امری همیشگی خواهد بود مگر اینکه سرخ‌پوشان نتوانند سیر صعودی خود را حفظ کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته