دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1399 - 12:00
تحلیلگر سیاسی آمریکا:

خروج دولت ترامپ از برجام عملی مجرمانه بود/ سربلندی ایران از جنگ اقتصادی با آمریکا

تحلیلگر سیاسی آمریکا گفت: ایران از جنگ اقتصادی با آمریکا، سربلند و قوی‌تر از گذشته خارج خواهد شد.
کد خبر : 500906
شیکاگو.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «کوین برت» در گفتگو با وب‌سایت شبکه پرس تی‌وی گفت: ایران به یک چالش ورود کرده است و معتقدم از جنگ اقتصادی با آمریکا سربلند و قوی‌تر از گذشته خارج خواهد شد.


وی افزود: آمریکا جنگی بسیار وحشیانه علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است، ولی جهان خواهد فهمید خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) کاملاً عملی مجرمانه در عرصه بین‌الملل بود. سایر کشورهای جهان با موضع تهران انعطاف نشان دادند و این موضوع اربابانشان را در تل‌آویو در موضع ضعف و نگرانی قرار داد.




بیشتر بخوانید:


آمریکا به کشوری گانگستری تبدیل‌شده و تنها راهکار، انقلاب است




این تحلیلگر سیاسی آمریکا عنوان کرد: آنچه جمهوری اسلامی به آن توجه دارد، تضعیف نفوذ لابی‌های صهیونیستی در داخل آمریکاست؛ بعد از آنکه آن‌ها نقش اصلی را در حوادث 11 سپتامبر بازی کردند و در ادامه به‌دنبال تغییر نقشه منطقه افتادند. در نقشه صهیونیست‌ها حذف هفت کشور منطقه ازجمله ایران در مدت پنج سال جای داشت که درنهایت به‌طور کامل با شکست مواجه شدند.


کوین برت


برت عنوان کرد: مشخص است آن‌ها (صهیونیست‌ها) نمی‌توانند ایران را از مسیر خود بازدارند و نخواهند توانست جمهوری اسلامی را از صحنه منطقه حذف کنند و حکومتش را تغییر دهند. آن‌ها حتی نمی‌توانند اقتصاد ایران را به‌طور کامل آسیب بزنند، زیرا اقتصاد مقاومتی حتی در شرایط وحشتناک نیز توانسته است به روند خود ادامه دهد.


وی گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند نقشه‌هایشان به بن‌بست خورده است. تنها دلیلی که آمریکا ایران را دشمن خود می‌داند، این است که اسرائیل ایران را تهدیدی برای خود تلقی می‌کند و چرا این‌گونه است؟ زیرا ایران درباره کشتار جمعی فلسطینیان و حمایت از مقاومت فلسطین واقعیت‌ها را می‌گوید و صهیونیست‌‌ها را رسوا می‌کند.



به نظر می‌آید با افول هژمونی ایالات متحده در سراسر جهان تغییر و تحولاتی رخ دهد و شاید بعد از انتخابات آینده آمریکا، سیاست دیگری را برخلاف سیاست‌های ضد ایرانی صهیونیست‌ها در پیش بگیرد.



این تحلیلگر سیاسی آمریکا تصریح کرد: رژیم اسرائیل آمریکا را به سمت اقدامات کینه‌توزانه و دشمنی علیه ایران سوق می‌دهد و در ادامه جهان در مقابل آن واکنش منفی نشان می‌دهد.


کوین برت گفت: جمهوری اسلامی از توفان گذشته است، با تحمل مصائب و به لطف وجود اقتصاد مقاومتی به‌زودی قوی‌تر از هر زمان دیگری به‌عنوان یک کشور مستقل در مقابل خط‌مشی یک‌جانبه آمریکا خواهد ایستاد.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته