دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 16:10

رئیس واحد جویبار: رسالت مهم دانشگاه خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر است

رئیس واحد جویبار گفت: رسالت مهم دانشگاه خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر است و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به این قشر عزیز که بعضی از این عزیزان در آینده مدیران این نظام خواهند شد را به ما عنایت کرده است.
کد خبر : 50089

به گزارش آنا، دکتر جانباز قبادی در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار اظهار کرد: در آرامش و امنیتی که داریم مدیون خون شهدا و جانبازی و ایثارگری‌های این دسته از عزیزان هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم در رشد و تعالی این دانشجویان نقش‌آفرینی کنیم و در آموزش و پرورش آنها سهیم باشیم و با فارغ‌التحصیلانی که تحویل جامعه اسلامی ایران می‌دهیم، حرکت کوچکی در راستای خدمات رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.


رئیس واحد جویبار گزارشی از وضعیت دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد ارائه داد و همچنین امکانات آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و برنامه‌های فرهنگی واحد را برشمرد و گفت: کیفیت آموزشی را اصل قرار دادیم و در همین راستا به همه دانشجویان و بالاخص دانشجویان شاهد و ایثارگر خدمت رسانی می‌کنیم.


در ادامه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جویبار از همکاری صمیمانه رئیس واحد تشکر و قدردانی و اظهار کرد: شهدای ما همگی عاشق علم بودند و دانشجویان شهید شهرستان جویبار از جمله دانشجوی شهید اصغری که از همسنگران ما بود دانشجوی رشته الکترونیک دانشگاه تهران و از نخبگان بودند و علم و دانش در زمان دفاع مقدس هم اهمیت داشت و پدران شهید این دانشجویان و جانبازان ما از افراد تحصیل کرده جامعه بودند.


محمد زارع ابراز امیدواری کرد، راه‌کارهایی اندیشیده شود تا با ارائه خدمات آموزشی و کلاس‌های تقویتی، تشکیل اتاق فکر و مشاوره از مشکلات تحصیلی دانشجویان عزیز شاهد و ایثارگر کاسته شود.


در ادامه اعضای جلسه درباره وضعیت آموزشی و مالی این دسته از دانشجویان بحث و بررسی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته