دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 15:12
ترک همدانی در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد:

دادگاه سعید مرتضوی برگزار شد/ ادامه رسیدگی به 16 دی موکول شد

وکیل شاکیان تامین اجتماعی از برگزاری جلسه دادگاه سعید مرتضوی در شعبه 1057 دادگاه کیفری 2 ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت خبر داد و گفت که جلسه بعدی دادگاه روز 16 دی ماه برگزار می شود.
کد خبر : 50062

مصطفی ترک همدانی وکیل شکات تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به دادگاهی که امروز صبح با حضور سعید مرتضوی در شعبه 1057 دادگاه کیفری 2 ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه معاون دادستان ابتدا به قرائت کیفرخواست که حاوی اتهاماتی بود که باید در دادگاه مورد بررسی قرار بگیرد، پرداخت.


وی با بیان اینکه دادگاه خطاب به شاکی و وکلای شاکی از بابت بحث افترا و نشر اکاذیب اظهارات طرفین را گرفت، افزود: این افتراها از سوی مرتضوی به آقایان پالیزدار، پیمان حاج محمود عطار و جواد ترابی وارد شده بود.
ترک همدانی ادامه داد: به منظور رسیدگی به بخش اصلی پرونده که موضوع تخلفات مالی مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی است، زمان دیگری در نظر گرفته شد.


وکیل شکات تامین اجتماعی با بیان اینکه در این جلسه سعید مرتضوی و مدیر کل امور مالی سابق سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند، گفت: جلسه بعدی دادگاه 16 دی ماه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب