دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز پنج‌شنبه 19‌‍‌تیر/ فوتی‌های کرونا باز هم رکورد شکست +جزئیات

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا ظهر امروز 2 هزار و ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۹۵ مورد بستری شدند.
کد خبر : 500579
157194332.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به  ۲۱۲ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش‌های انجام‌شده از روز گذشته تاکنون 2 هزار و 79 مورد دیگر به مبتلایان این ویروس افزوده شده‌اند و از بین مبتلایان جدید، 995 مورد بستری شدند.


وی با بیان این‌که تاکنون ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر از هم‌وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 221 نفر دیگر از هم‌وطنان جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز  ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر در کشور فوت کرده‌اند و 3 هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت ویژه قرار دارند.


سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۸۰۳ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.


وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند. 


لاری گفت: در طول ۶ روز گذشته، یک میلیون نفر به مجموع مبتلایان کووید-۱۹ در دنیا افزوده شد و شمار مبتلایان کرونا در جهان از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرد و این نشان دهنده روند افزایشی شیوع و ابتلا به این بیماری در همه کشورهای جهان است.


انتهای پیام/۴۱۴۵/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته