دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1399 - 15:39
احمدی مطرح کرد؛

تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مغتم برای پیوند علم و دانش/ شورای عالی استان‌ها مجلس دوم است

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مغتم برای پیوند علم و دانش با شورای عالی استان‌هاست.
کد خبر : 500499
علیرضا احمدی 2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا احمدی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها که عصر امروز در این شورا برگزار شد، اظهار کرد: جامعه شورای عالی استان‌ها متشکل از معتمدین مردم در کشور و تعداد ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ نفر از منتخبان مردم شریف ایران هستند.
وی افزود: شورای عالی استان‌ها متولی امر شوراهای شهر، شهرداری‌ها و شورایاری‌هاست و متشکل از نمایندگان ۳۱ استان بوده و به‌عنوان مجلس دوم در حال خدمت‌رسانی به مردم است.
رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: یکی از کارهای ما شبه تقنینی است همانطور که دولت مصوباتی به مجلس برای تصویب ارائه می‌دهد، مصوبات شورای عالی استان‌ها نیز برای دولت قابل اجراست. طبق قانون اساسی شورای عالی استان‌ها می‌تواند به صورت مستقیم طرح‌های خود را به مجلس ارائه کند.
احمدی ادامه داد: نمایندگان شورای عالی استان‌ها طبق منویات مقام معظم رهبری و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی به‌طور جهادی وارد عرصه خدمت‌رسانی به مردم شده‌اند. وضعیت کشور به‌گونه‌ای است که همه باید جهادی کار کنیم، ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که نباید مغفول بماند.
وی تصریح کرد: حضور دانشگاه آزاد اسلامی را در این جلسه گرامی می‌داریم، تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی مغتم برای پیوند علم و دانش با شورای عالی استان‌هاست و خرسندیم که با بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنیم. امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری، ارتباط نمایندگان شورای عالی استان‌ها با روسای واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور بیشتر شود.
رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: به فراخور فرهنگ و نیازهای هر استان آمادگی داریم که تفاهم‌نامه‌های دیگری میان شورای عالی استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هر استان انجام شود و شاهد افزایش تعامل میان شورای استان‌ها با این دانشگاه باشیم.
انتهای پیام/۴۱۱۸/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته