دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امروز و فردا روی آنتن تلویزیون می‌رود؛

«زندگی آن سوی دیوار»؛ حکایت شیفتگی دختری نوجوان به کتاب +فیلم

مستند «زندگی آن سوی دیوار» که روایتگر شیفتگی دختری نوجوان به کتابخوانی است، از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش می شود
کد خبر : 500457
1027007_166.png

به‌گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مستند «زندگی آنسوی دیوار» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی و تهیه‌کنندگی مهدیه‌سادات محور در خانه هنری رسانه‌ای دیما تهیه شده و محصول سازمان هنری رسانه‎‌ای اوج است. این مستند امروز و فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن می‌رود.


«زندگی آنسوی دیوار» داستان دختر نوجوانی است که به‌شدت به ‌کتاب علاقه دارد. او با کتاب خواندن، وارد دنیای خیال می‌شود،اما خانواده و معلمان او با این موضوع مخالف هستند و نمی‌خواهند او در دنیای خیال‌انگیز کتاب‌ها غرق شود.مریم بین خود و بزرگ‌ترها دیوارهای خالی می‌چیند و در پشت دیوارها، غرق دنیای خیال‌انگیز خود و کتاب‌ها می‌شود.





در مستند «زندگی آنسوی دیوار» می‌بینیم مریم از کودکی به تصاویر کتاب‌های خواهر بزرگترش علاقه‌مند است.او با این نقاشی‌ها یک دنیای کودکانه و فانتزی می‌سازد. حالا او با داستان‌ها و شخصیت‌های کتاب‌هایش زندگی می‌کند.


علاقه بیش از حد او به کتاب‌خواندن چالش‌هایی را  به وجود می‌آورد که موضوع مستند «زندگی آنسوی دیوار» است.


این مستند داستانی روزهای چهارشنبه 18 تیر ساعت 13:15 از شبکه امید، ساعت 17:30 از شبکه یک و پنجشنبه 19 تیر ساعت از شبکه مستند سیما روی آنتن خواهد رفت. ضمن این که مدتی است در فضای مجازی هم  عرضه شده است.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۱
۰
داستان زندگی من بود
هلدینگ شایسته