دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1399 - 19:30

رد برگزاری اردوی تیم‌های کشتی در مرداد/ مجوزی از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر نشد

اردوی تیم‌های کشتی در مردادماه برگزار نخواهد شد؛ چرا که هنوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش چنین مجوزی را صادر نکرده است.
کد خبر : 500419
تیم ملی کشتی آزاد 1354.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با شیوع ویروس کرونا ورزش در سراسر دنیا به حالت کُما رفت؛ اگرچه ستاد مقابله با کرونا چند وقت پیش مجوز برخی رشته‌های ورزشی را صادر کرد؛ اما فعالیت رشته‌هایی همچون تکواندو، کشتی، کاراته، بوکس و ... هنوز صادر نشده است و باید دید ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی در این خصوص می‌گیرد. 


برخی شنیده‌ها حاکی از برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی در مردادماه است که البته یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی این موضوع را رد کرد. در واقع تا زمانی که از سوی ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری تمرینات صادر نشود، هیچ اردویی برگزار نخواهد شد. 


با توجه به اینکه رشته کشتی بسیار پربرخورد است و می‌تواند باعث شیوع ویروس کرونا شود، بنابراین ستاد مقابله با کرونا در ورزش به آن مجوز برگزاری اردوها را نداده است؛ بنابراین تا زمانی که این ستاد فعالیت کشتی‌گیران را مجاز اعلام نکند، هیچ اردوی برگزار نخواهد شد. 


البته گویا پروتکل بهداشتی از سوی فدراسیون کشتی پیشنهاد شده است؛ اما هنوز مورد موافقت ستاد مقابله با کرونا قرار نگرفته و به همین خاطر تا زمانی که مجوزی صادر نشود، هیچ اردویی حتی با تعداد محدود در مردادماه برگزار نخواهد شد. 


انتهای پیام/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته