دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

سکوت عجیب کمیته‌های فدراسیون فوتبال در برابر حواشی تمام نشدنی برخی ملی‌پوشان

کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف فدراسیون فوتبال در مقابل رفتارهای پر حاشیه برخی ملی‌پوشان سکوت عجیبی داشته است.
کد خبر : 500410
9528853_452.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، زمانی برخوردها اخلاقی و انضباطی در فوتبال ایران باعث می‌شد تا بازیکنان باشگاهی و به خصوص ملی‌پوشان از انجام بسیاری رفتار حذر کنند چون آن‌ها برای تمامی اشخاص جامعه الگو بودند اما در سال های اخیر شاهد سکوت در برابر رفتارهایی هستیم که قطعاً مناسب بازیکنانی که در تیم ملی بازی می‌کنند، نیست.


کار به جایی رسیده که برخی ملی‌پوشان پا را فراتر گذاشته و حواشی ایجاد می‌کنند که حقیقتاً خجالت‌آور است. جالب اینجاست که این دسته از بازیکنان وقتی خطایی از یکی از ملی‌پوشان سر می‌زند به واسطه رابطه دوستانه‌ای که دارند در صفحات اجتماعی از یکدیگر حمایت کرده و با ادعای شایعه بودن چنین وقایعی که اسناد و تصاویر آن مشخص شده است، مانع محکومیت آن ملی‌پوش می‌شوند.


اسناد و تصاویری که از رابطه دوستانه «م.ط» با بازیگر خانوم سینما مشخص شد، حوادثی که اخیراً برای «ر.ر» با هوادار خانم بلژیکی رخ داد و در روزهای اخیر فیلمی از رختکن تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه پس از مسجل شدن قهرمانی این تیم منتشر شده که در آن رفتارهای زننده‌ای از ملی‌پوش ایرانی این تیم سر زده و توجه رسانه‌های روسیه را به خود جلب کرده، نمونه‌ای از اتفاقاتی است که برخوردی از سوی ضابطان قضایی فدراسیون فوتبال با آن‌ها نشده است.


عجیب است که در فدراسیون فوتبال کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف حتی تذکر و اخطاری به این ملی‌پوش نداده‌اند و در مقابل اتفاقات رخ داده سکوت اختیار کرده‌اند. این موضوع باعث تعجب هواداران فوتبال در ایران شده است. آن‌ها نمی‌توانند باور کنند که در مقابل این سوء رفتارها کمیته‌های فدراسیون فوتبال سکوت کرده‌اند و واکنشی نشان نمی‌دهند. قطعاً برخورد نکردن با اشتباهات بازیکنان ملی‌پوش باعث زیر سؤال رفتن ابهت این کمیته‌ها و به‌خصوص فدراسیون فوتبال می‌شود.


در سال‌های نه چندان دور با رفتارهایی که در شأن تیم ملی فوتبال ایران نبود برخوردهایی صورت می‌گرفت تا بازیکنان جایگاه و منزلت تیم ملی را درک کنند اما حالا با سکوت در برابر اشتباهات صورت گرفته بدون شک تیم ملی دچار مشکل می‌شود چون حواشی دشمن موفقیت تیم ملی است و هر گاه که با اتفاقات غیرمترقبه برخورد صورت نگیرد، کادر فنی برای کسب نتیجه با مشکل مواجه می‌شود. انتظار می‌رود کمیته‌های فدراسیون فوتبال با صلاحدید مناسب مانع از ایجاد حاشیه برای تیم ملی شوند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته