دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1399 - 09:36
گردان‌های حزب‌الله عراق:

رسانه‌های آمریکا راهنمای صهیونیست‌ها برای اتهام‌زنی به ملت عراق هستند

حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: روند اتهام‌زنی‌های رسانه‌ای آمریکا علیه ملت عراق آشکار شده است و این رسانه‌ها به راهنمایی برای بوقچی‌‌های صهیونیستی تبدیل شده‌اند.
کد خبر : 500368
EM-khhbWsAUV3Gb.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای درباره ترور هشام الهاشمی، کارشناس امور گروه‌های افراطی اعلام کرد: روند حمله به مخالفان حضور آمریکا در عراق و اتهام‌زنی‌های رسانه‌ای کینه‌توزانه ملت آشکار شده است. این رسانه‌ها به راهنمایی برای بوقچی‌‌های صهیونیستی تبدیل شده‌اند تا به عراقی‌های شریف اتهاماتی وارد کنند.


در این بیانیه آمده است: سرعت زمینه‌سازی برای اتهام‌زنی علیه مخالفان پروژه اشغالگری ثابت می‌کند قاتل و اتهام‌زننده هر دو یکی هستند و در کشتارهای مجرمانه تظاهرات اکتبر 2019 (مهر 1398) صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها دست داشته‌اند.


گردان‌های حزب‌الله تأکید کرد: تاریخ جنایتکارانه آمریکا و هرکس با آن‌ها در یک صف بایستد، رسواکننده روش‌های مکارانه و جنایتکارانه آن‌ها علیه بشریت است و از پستی تصمیم‌گیرانشان پرده برمی‌دارد.


این بیانیه می‌افزاید: مجاهدان مقاومت اخلاق جوانمردانه دارند، بر مبادی آداب و سلوک شرعی پایبندند و این‌گونه قتل‌های سریالی آن‌ها را از انجام وظایف شرعی، اخلاقی و میهن‌پرستانه خود باز نخواهد داشت.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب