دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست واحد شادگان: باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای رشد فکری و دینی دانشجویان استفاده کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان گفت: دانشجویان امانتی نزد دانشگاه هستند، بنابراین باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در راستای رشد فکری و دینی آنها استفاده کرد.
کد خبر : 50030

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عبدالکریم آلبوغبیش در جلسه معارفه سرپرست بسیج دانشجویی واحد شادگان که با حضور معاونان، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و مدیر ارشد بسیج دانشجویی استان خوزستان و مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان شادگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان برگزار شد، بیان کرد: بسیج دانشجویی یکی از ارکان دانشگاه برای تقویت بنیه فرهنگی و اسلامی دانشجویان است و بسیج دانشجویی باید با برنامه مدون نسبت به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با همت و تلاش لازم اقدام کند.


آلبوغبیش از آمادگی کامل واحد برای همکاری و مشارکت در برنامه‌های مختلف بسیج دانشجویی خبر داد.


در ادامه مراسم مدیر ارشد بسیج دانشجویی استان خوزستان با بیان اینکه جایگاه بسیج مشخص و معلوم است، بر التزام جدی به اصول و تعلیمات دینی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد.


علی موسوی زاده همچنین بر لزوم ممتاز بودن بسیجیان در عرصه آموزشی در کنار عرصه فرهنگی تاکید کرد و با برشمردن جایگاه ارزشمند بسیج و بسیجی از آمادگی بسیج استان برای فراهم آوردن امکانات و مجوزهای لازم خبر داد.


در پایان هاشم نسیمیان پس از بیان نکاتی حکم سرپرستی بسیج دانشجویی واحد شادگان را از عبدالکریم آلبوغبیش دریافت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته