دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1399 - 09:51

نامه مهم اسماعیل هنیه به سید حسن نصرالله

رئیس دفتر جنبش حماس طی نامه‌ای به سید حسن نصرالله، خواستار وحدت و تلاش به‌منظور مقابله با معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری شد.
کد خبر : 500143

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نامه‌ای به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان خواستار وحدت رویه و تلاش برای مقابله با الحاق کرانه باختری و طرح موسوم به معامله قرن شد.


اسماعیل هنیه همچنین درباره خطرهای مربوط به اجرای طرح الحاق کرانه باختری، برای فلسطین و منطقه هشدار داد.


این نامه روز دوشنبه از سوی احمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان تحویل حسن حب الله مسئول پرونده فلسطین در حزب‌الله لبنان شد.


دو طرف در این دیدار مخالفت خود را با تصمیم رژیم اشغالگر صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری اعلام و خاطرنشان کردند که این تصمیم تعرض علیه ملت فلسطین است و همه باید به‌طور یکپارچه برای مقابله با این طرح خطرناک تلاش کنند.


آن‌ها همچنین با تأکید بر اینکه ملت فلسطین قادر به مقابله با چنین طرح‌هایی است از کشورهای عربی و اسلامی خواستند برای مهار تجاوزهای رژیم اشغالگر و دشمنی‌های پیاپی آن با ملت فلسطین اقدام کنند.


مسئول پرونده فلسطین در حزب‌الله نیز بر حمایت این حزب از ملت فلسطین تأکید و اعلام کرد که چنین طرح‌هایی به دلیل مقاومت ملت فلسطین هرگز موفق نخواهد بود.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته